Gå til innhold

Elkjøpforsikring: dekker den vanndammfall?


Anbefalte innlegg

Heisann :D

 

Jeg var på vei hjem fra ei vennine. SKulle se hva klokka var og begynte og turne litt med mobilen min. Idet jeg tråkket over en vanndam, glapp jeg mobilen og den datt selvfølgelig oppi den lille dammen.

 

Har Elkjøp Trygghetsforsikring. Dekker denne forsikringen dette?

 

EDIT:

Forsikringa :p

Endret av stian123
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Heisann :D

 

Jeg var på vei hjem fra ei vennine. SKulle se hva klokka var og begynte og turne litt med mobilen min. Idet jeg tråkket over en vanndam, glapp jeg mobilen og den datt selvfølgelig oppi den lille dammen.

 

Har Elkjøp kundeforsikring. Dekker denne forsikringen dette?

Ja

 

Det heter Trygghetsforsikring, ikke kundeforsikring ;)

Endret av Surreality
Lenke til kommentar

Ja den dekker det meste, til og med overkjøring av bil også :D

 

Opplevde det når minidisc spilleren datt ut av lommen min under en jogge tur, heldigvis var den forsikret. Det var tre år etter jeg kjøpte den da.

 

Så jeg fikk topp modellen når jeg skulle hente en ny en siden det tilsvarte i pris og modell. Men måtte vente i 4 uker på ny siden det måtte bestilles. Elkjøp forsikring anbefales på det varmeste. Dessuten er det ikke alle reise og innbo forsikringer som dekker mobiltelefoner uansett. Sparebank 1\ Lofavør har i hvertfall en klausul om dette.

 

P.S Om noen skulle ville jukse på forsikring så må de huske på at alle skadene dine samles i eget register i 10 år fra og med ulykkesdato. Og ja, dette har dere godtatt ved å akseptere forsikringsavtalen. :p

 

Edit: Skrivefeil og noen setninger.

Endret av KVTL
Lenke til kommentar
Ja den dekker det meste, il og med overkjøring av bil også :D

 

Opplevde det når minidisc spilleren datt ut av lommen min, heldigvis var den forsikret. Det var tre år etter jeg kjøpte den da.

 

Så jeg fikk topp modellen når jeg skulle hente en ny en siden det tilsvarte i pris.

Ja, det er rått :D

Når TVen er 3 år gammel, kaster du den ned trappa :p

 

Så går du og henter ny TV

 

(tulla)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...