Gå til innhold

Hva syntes dere om Onyxia raidet?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uuuh, begge Onyxia-raidene er knallfete! Jeg skjønner ikke at det overhodet kan være mulig å drepe henne (for ikke å snakke om Ragnaros). De stresset med å få henne ned til 65%, og når de endelig klarte det, døde alle på flekken. Sjukt :D

Skrevet
Uuuh, begge Onyxia-raidene er knallfete! Jeg skjønner ikke at det overhodet kan være mulig å drepe henne (for ikke å snakke om Ragnaros). De stresset med å få henne ned til 65%, og når de endelig klarte det, døde alle på flekken. Sjukt :D

Eg anbefaler deg å lese dette interjuvet, det gir masse bra info om raids.. Der står det at det er veldig viktig med taktikker under raids, og at det er mykje lettare med dei riktige taktikkane.. Så dersom dei som prøvde seg Onyxia raidet hadde prøvd seg ein del gongar, hadde dei funnet ein god taktikk, og klart å beseire henne..

Innlegg nr. 300 btw.. wee.. :w00t:

Skrevet (endret)

Ragnaros er skummel.

Ellers har man Infernals (minor og major elns), Dread Lords og andre beist. Onyxia er ikke så verst, men jeg synes Ragnaros tar kaka.

Edit: Fra intervjuet.

What's an example of not forcing progression in the raid content?

Well, we will have raid bosses (like Ragnaros - a gigantic Elemental Fire God), who you can reach without having to go through a lower-tier raid boss. But he is much more difficult than Onyxia. So you can access both of them early on, but Ragnaros will be a higher-tier encounter.

post-172-1102257680_thumb.jpg

Endret av LarsC
Skrevet
Han er ikke implementert enda tror jeg, tipper det screenshotet er fra slutten av Open Beta da masse infernals osv spawna overalt....

Hørte de greiene om det.... Kom de bare til de store byene?

Skrevet
Han er ikke implementert enda tror jeg, tipper det screenshotet er fra slutten av Open Beta da masse infernals osv spawna overalt....

Stemmer. Det var ikke mye gøy. :)

Kulor: Jeg tror de var overalt. Jeg var i Barrens, der kom det en drøss Dread Lords samt noen Infernals og drepte alt som rørte på seg.

Skrevet

Sinnsykt!!!

Jeg og fikk gåsehud av han bossen der!

Men ikke mer enn jeg fikk da jeg så den nyeste cinematic traileren!!!

Når han human warlocken står på toppen av det tårnet og kaster fireballs på den big whopper infernalen!!!! WOOAAAA!!!! Noe av det sykeste jeg noengang har sett...

Det helt i starten var villt det også. Men han Dwarf Hunter og den bjørnen, så hører man bare den helt vilt syke sangen!! AAA

Følte bare for å få det ut1!!!!!!!

Skrevet
Wow.. den dragen var skikkelig tøff.. må nok en del til for å knekke den..

Er Onyxia liksom det verste über beistet i spillet eller? Nokon som veit om det er monster der som er meir utfordrande?

Onyxia er faktisk regnet som en av de lettere raidene..... :D

Skrevet (endret)
"nye"?. den er ganske gammel nå da :D . men jævli fet!, syk musikk og film ja :D

Som du kanskje ikke la merke til sa jeg den nyeste. Det er nemlig 2 cinematic trailere. Det er en fra 2001 også skjønneru...

Endret av Omar
Skrevet
"nye"?. den er ganske gammel nå da :D . men jævli fet!, syk musikk og film ja :D

Som du kanskje ikke la merke til sa jeg den nyeste. Det er nemlig 2 cinematic trailere. Det er en fra 2001 også skjønneru...

Noen som kunne gitt meg linken til 2001?

Skrevet
Fikk ikke med meg det, men tror dere det samme skjer i eu FB?

Sikkert. Det skjedde rett før slutten på betan, så GMene ville vel ha det litt gøy.

Skrevet

Noen som kunne gitt meg linken til 2001?

Fileplanet har den sikkert..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...