zero_time Skrevet 5. desember 2004 Skrevet 5. desember 2004 Ragnaros :O Heftige saker.. Den var jo ekstremt svær, Onyxia ser jo liten og veik ut i forholde.. Tar nok ei god stund før dei klarer å bekjempe Ragnaros.. *Glede seg til EU retail.*
Treblad Skrevet 5. desember 2004 Skrevet 5. desember 2004 Uuuh, begge Onyxia-raidene er knallfete! Jeg skjønner ikke at det overhodet kan være mulig å drepe henne (for ikke å snakke om Ragnaros). De stresset med å få henne ned til 65%, og når de endelig klarte det, døde alle på flekken. Sjukt
zero_time Skrevet 5. desember 2004 Skrevet 5. desember 2004 Uuuh, begge Onyxia-raidene er knallfete! Jeg skjønner ikke at det overhodet kan være mulig å drepe henne (for ikke å snakke om Ragnaros). De stresset med å få henne ned til 65%, og når de endelig klarte det, døde alle på flekken. Sjukt Eg anbefaler deg å lese dette interjuvet, det gir masse bra info om raids.. Der står det at det er veldig viktig med taktikker under raids, og at det er mykje lettare med dei riktige taktikkane.. Så dersom dei som prøvde seg Onyxia raidet hadde prøvd seg ein del gongar, hadde dei funnet ein god taktikk, og klart å beseire henne.. Innlegg nr. 300 btw.. wee..
Kulor Skrevet 5. desember 2004 Forfatter Skrevet 5. desember 2004 Ragnaros :O Er den gude tingen folk snakker om?
Lch Skrevet 5. desember 2004 Skrevet 5. desember 2004 (endret) Ragnaros er skummel. Ellers har man Infernals (minor og major elns), Dread Lords og andre beist. Onyxia er ikke så verst, men jeg synes Ragnaros tar kaka. Edit: Fra intervjuet. What's an example of not forcing progression in the raid content? Well, we will have raid bosses (like Ragnaros - a gigantic Elemental Fire God), who you can reach without having to go through a lower-tier raid boss. But he is much more difficult than Onyxia. So you can access both of them early on, but Ragnaros will be a higher-tier encounter. Endret 5. desember 2004 av LarsC
Kulor Skrevet 5. desember 2004 Forfatter Skrevet 5. desember 2004 Finnes det noen filmer fra raidet mot ragnaros?
purpledonkey Skrevet 5. desember 2004 Skrevet 5. desember 2004 Han er ikke implementert enda tror jeg, tipper det screenshotet er fra slutten av Open Beta da masse infernals osv spawna overalt....
Kulor Skrevet 5. desember 2004 Forfatter Skrevet 5. desember 2004 Han er ikke implementert enda tror jeg, tipper det screenshotet er fra slutten av Open Beta da masse infernals osv spawna overalt.... Hørte de greiene om det.... Kom de bare til de store byene?
Lch Skrevet 5. desember 2004 Skrevet 5. desember 2004 Han er ikke implementert enda tror jeg, tipper det screenshotet er fra slutten av Open Beta da masse infernals osv spawna overalt.... Stemmer. Det var ikke mye gøy. Kulor: Jeg tror de var overalt. Jeg var i Barrens, der kom det en drøss Dread Lords samt noen Infernals og drepte alt som rørte på seg.
Kulor Skrevet 5. desember 2004 Forfatter Skrevet 5. desember 2004 Fikk ikke med meg det, men tror dere det samme skjer i eu FB?
nåvi Skrevet 5. desember 2004 Skrevet 5. desember 2004 En fin liten historie om Onyxia: http://www.lurkerlounge.com/forums/index.p...mode=linearplus
Treblad Skrevet 5. desember 2004 Skrevet 5. desember 2004 En fin liten historie om Onyxia: http://www.lurkerlounge.com/forums/index.p...mode=linearplus Takk skal du ha! Utrolig interessant lesning.
Omar Skrevet 5. desember 2004 Skrevet 5. desember 2004 Sinnsykt!!! Jeg og fikk gåsehud av han bossen der! Men ikke mer enn jeg fikk da jeg så den nyeste cinematic traileren!!! Når han human warlocken står på toppen av det tårnet og kaster fireballs på den big whopper infernalen!!!! WOOAAAA!!!! Noe av det sykeste jeg noengang har sett... Det helt i starten var villt det også. Men han Dwarf Hunter og den bjørnen, så hører man bare den helt vilt syke sangen!! AAA Følte bare for å få det ut1!!!!!!!
anon12234 Skrevet 5. desember 2004 Skrevet 5. desember 2004 "nye"?. den er ganske gammel nå da . men jævli fet!, syk musikk og film ja
Kulor Skrevet 5. desember 2004 Forfatter Skrevet 5. desember 2004 "nye"?. den er ganske gammel nå da . men jævli fet!, syk musikk og film ja Kunne de ikke laget en lang film da?
Zlash Skrevet 6. desember 2004 Skrevet 6. desember 2004 Wow.. den dragen var skikkelig tøff.. må nok en del til for å knekke den..Er Onyxia liksom det verste über beistet i spillet eller? Nokon som veit om det er monster der som er meir utfordrande? Onyxia er faktisk regnet som en av de lettere raidene.....
Omar Skrevet 6. desember 2004 Skrevet 6. desember 2004 (endret) "nye"?. den er ganske gammel nå da . men jævli fet!, syk musikk og film ja Som du kanskje ikke la merke til sa jeg den nyeste. Det er nemlig 2 cinematic trailere. Det er en fra 2001 også skjønneru... Endret 6. desember 2004 av Omar
Kulor Skrevet 6. desember 2004 Forfatter Skrevet 6. desember 2004 "nye"?. den er ganske gammel nå da . men jævli fet!, syk musikk og film ja Som du kanskje ikke la merke til sa jeg den nyeste. Det er nemlig 2 cinematic trailere. Det er en fra 2001 også skjønneru... Noen som kunne gitt meg linken til 2001?
Lch Skrevet 6. desember 2004 Skrevet 6. desember 2004 Fikk ikke med meg det, men tror dere det samme skjer i eu FB? Sikkert. Det skjedde rett før slutten på betan, så GMene ville vel ha det litt gøy.
Zindre- Skrevet 6. desember 2004 Skrevet 6. desember 2004 "nye"?. den er ganske gammel nå da . men jævli fet!, syk musikk og film ja Som du kanskje ikke la merke til sa jeg den nyeste. Det er nemlig 2 cinematic trailere. Det er en fra 2001 også skjønneru... Noen som kunne gitt meg linken til 2001? Fileplanet har den sikkert..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå