Gå til innhold

Hva syntes dere om Onyxia raidet?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

den dragen der såg ikke lett ut! lure på kor fort min level 20 druid hadde overlevd der inne..lol! håpe blizz laga mange sånne raid oppdrag på retail! Ikkje berre sånne vansklige, men sånn at raid gruppe av level 10-30 kan bli med også... :D

Skrevet

Wow.. den dragen var skikkelig tøff.. må nok en del til for å knekke den..

Er Onyxia liksom det verste über beistet i spillet eller? Nokon som veit om det er monster der som er meir utfordrande?

Skrevet
finnes mange appempt videoer. sett en hvor de dreper dragen ned til 65% og den flyr opp i luften og skuter fireballs på folka :D

Det er filmen jeg ga link til da ;)

Skrevet

Hehe ja en gruppe folk får henne til 65% også letter hun og flamberer hele stedet!

Men ifølge Blizzard så er Onyxia en av de lette store raidene ;) Vistnok så skal demiguden 'Ragnaros' også være med (en svær flammelakkert fyr), og den skal visstnok være omtrent fem ganger så vanskelig som Onyxia ;)

Skrevet

Det er det råeste jeg har sett siden jeg begynte å spille pc :cry: Nå fikk du meg i SKIKKELIG WoW mode ;)

edit: leif, youre a dead thing

Helt enig, fikk gåsehud bare av å se på'n.

Men det vil sikkert komme raids med forskjellige vanskelighetsgrader og.

Tviler sterkt på at en full raid-gruppe på rundt lvl 20-30 klarer Onyxia, bare det å komme seg inn krever jo litt. Skal visstnok være noen elite vakter på rundt lvl 60+ før Onyxia.

Btw, er det noen som vet om noen har klart Onyxia?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...