Gå til innhold

ER Ice mat verdt pengene?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ganske enkelt er ice mat verd d den koster...

 

Det er jo bare en musemate...:dontgetit:

Min personlige mening:

Nei, jeg har disse musemattene:

- Vanlig blå matte

- Everglide DKT

- fUNC 1030

- Icemat

 

Icemat'n bråker noe helt sykt, og fUNC ble så fort skitten og var for liten, derfor bruker jeg everglide nå.

Den er den beste jeg har prøvd til nå.

 

Men det spørs egentlig hva du skal bruke den til? :D

 

Gaming, kontor, surfing osv

 

jeg synes det er tull å bruke SÅ mye penger på en lita tøybit, bruk det på noe mer nyttig.

 

Faktisk glass :p

Endret av FuZzY^
Lenke til kommentar

Skal du bruke Mus / musmatte til noen form for presisjons arbeid (høy oppløsning eller spilling), bør du ha ei matte med liten friksjon..

 

Jeg har prøvd fUnk, IceMat + diverse andre matter, som jeg med hånden på hjertet kan si at jeg ikke likte... IceMat bråkte noe sinnsykt, mens fUnken ble ripete og skitten med engang..

 

Nå har jeg en MX510 mus og en QPad musmatte i str XXXL (finnes i 3 str, alt etter din sens på musen), som jeg er kjempefornøyd med... I tillegg har jeg kjøpt Teflon føtter til musen min, og har brukt den nå i ca 4 mnd uten at jeg har merket noe tegn til slitasje.. Musen glir like fint enda, og jeg må også si at jeg bruker maskinen MYYYE... Maaange timer hver dag, til alt mulig, mest spilling...

 

 

Så, QPAD er virkelig å anbefale... :thumbup: (de finnes på komplett.no eller microplex.no)

 

Btw, her er en "brukertest"med bilder, fra forumet her....

Endret av Strong
Lenke til kommentar

ville satset på Revelcell :love: , den fikk bedre enn icemat i musematte test ;) og den er litt billigere(?)

 

edit: liker ikke glasslyden helt, men man bruker jo ofte headsett, og når du får på mouse-skates hører du det ikke :) og hvis du i tillegg sprayer på med litt silicon spray kjennes det ut som om musa flyr :D

Endret av z1Ob
Lenke til kommentar
... og fUNC ble så fort skitten og var for liten

Ikke no problem hos meg det. Har liggende en bunke med våtservietter i skuffa her. Tørker ikke så ofte av musmatta heller. Jeg har iallefall ikke problem med at matta er for liten. syns størrelsen er passende jeg

 

Edit: Quote tull

Endret av XeRam
Lenke til kommentar

Tror det er mye snakk om smak og behag her. Jeg kjører iallefall kombinasjonen MX510 og fUnc 1030, og er meeget fornøyd. Om man spiller på et noenlunde greit nivå der slike ting er viktigere, er man avhengig av så få distraherende elementer som mulig; man må finne noe som passer perfekt til ens bruk.

 

Jeg spiller quake 3 som hovedspill, og har en relativt høy oppløsning samt mus-akselerasjon, så jeg trenger ingen gigantisk musmatte; func er perfekt for meg.

Lenke til kommentar

Selv bruker jeg fUnc sUrface 1030. Er meget fornøyd. Har testet Icemat, men var ikke helt gla i den pga. den bråket når jeg brukte musa på den. Har ikke testet noen andre musematter så skal ikke si hva som er best (veldig farlig å uttale noe man ikke kan :p) men iallefall jeg er fornøyd med fUnc, syns ikke den ble no særlig møkkete (tenker på FuXxY^), den er heller ikke for liten for meg, men sånt er jo alltids smak og behag ;)

Lenke til kommentar
Selv bruker jeg fUnc sUrface 1030. Er meget fornøyd. Har testet Icemat, men var ikke helt gla i den pga. den bråket når jeg brukte musa på den. Har ikke testet noen andre musematter så skal ikke si hva som er best (veldig farlig å uttale noe man ikke kan :p) men iallefall jeg er fornøyd med fUnc, syns ikke den ble no særlig møkkete (tenker på FuXxY^), den er heller ikke for liten for meg, men sånt er jo alltids smak og behag ;)

Har du prøvd DKT eller Qpad?

Hvis du prøver en av dem en gang så endrer du mening fort!!!

 

( FuXxy? :ermm: )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...