thomba14 Skrevet 4. desember 2004 Skrevet 4. desember 2004 Jeg lurer bare på hvilken av disse hovedkortene burde jeg skaffe meg? MSI RS480M2 ASUS A8N-SLI Deluxe MSI K8N Diamond Alle er socket 939 Da tenker jeg på PRIS via ytelse osv... også noen forslag om eventuelle Prosessorer?
ThomasWH Skrevet 4. desember 2004 Skrevet 4. desember 2004 Pris VS. ytelse mener du? Asus er alltid på topp! Velg Asus du!
thomba14 Skrevet 4. desember 2004 Forfatter Skrevet 4. desember 2004 Det jeg mente med pris og ytelse er om hvem av dem jeg får mest for pengene av
stigfjel Skrevet 4. desember 2004 Skrevet 4. desember 2004 Det jeg mente med pris og ytelse er om hvem av dem jeg får mest for pengene av Det er fortsatt hovedkortet fra Asus. Her har du mulighet for SLI, 8 SATA-porter, firewire osv... Pluss stabiliteten som Asus er kjent for.
thomba14 Skrevet 4. desember 2004 Forfatter Skrevet 4. desember 2004 har hatt problemer med asus før men så er det jo stor forskell på Socket A og 939 så da går jeg for Asus takker for hjelpen noen forslag om CPU?
stigfjel Skrevet 4. desember 2004 Skrevet 4. desember 2004 (endret) har hatt problemer med asus før men så er det jo stor forskell på Socket A og 939 så da går jeg for Asus takker for hjelpen noen forslag om CPU? Jeg sitter forøvrig på et Asus A7N8X-E Deluxe som fungerer glimrende. Også Socket A. Vær oppmerksom på at dette hovedkortet (A8N-SLI Deluxe) kommer på nyåret, og at det er et PCI-E hovedkort. Når det gjelder CPU: hvis økonomi er veldig viktig, vil A64 3000+ "Winchester" være et meget godt valg. Hvis du vil ha en virkelig kraftig prosessor til en fornuftig pris, vil A64 3500+ "Winchester" passe bra. "Winchester" er AMD sine nye 90nm prosessorer, med en del mindre varmeutvikling enn de gamle prosessorene. Endret 4. desember 2004 av stigfjel
thomba14 Skrevet 4. desember 2004 Forfatter Skrevet 4. desember 2004 Det blir nok til en 3000 da men hva er de greiene på kortet? På bilde ser det ut som om det er skjerm kort på den er det bare for å vise at man kan ha 2 eller erdet med i pakken?
stigfjel Skrevet 4. desember 2004 Skrevet 4. desember 2004 Det er et hovedkort som gjør at du kan kjøre 2 grafikkort i parallell. Det er nVIDIAS nye framstøt. I dag er det den desidert kraftigste grafikkløsningen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå