Gå til innhold

GTA III hakker


Anbefalte innlegg

Quote:


siDDIs skrev (2002-06-01 12:20):

det er eit winXP problem


 

Du vet vel ikke om det også er et problem i Win 2000 da?

Har phet nok hardware til å kunne kjøre det spillet, men jeg er ikke sikker på om jeg orker å bruker penger på det... Er det verdt å kjøpe eller bør jeg holde meg til AO og AvP2?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hm, ser ut som om folket sliter. Prøv å se på forumet på hjemmesiden til dem som lager spillet. Der bruker det å være litt mere vettuge svar. Jeg kjøre athlon tordenfugel@1430 med 640 meg SDRAM og radeon 8500. Spillet går smooth i 1024*768.

 

Lykke til, dere kan trenge det, for spillet er helt konge

Lenke til kommentar

hmm..

Jeg merker at det ikke går så bra jeg heller hvis jeg stiller grafikken opp litt..

(jeg kjører: 1024*758 i 32 bit med draw distance på nesten topp)

men det kan jo være driverene som svikter eller må du legge det inn igjen..

du kan jo gå tilbake der du kjøpte GTA og si at det hakker... de er jo plikta til å fortelle deg hvorfor....

Tror jeg???

 

Jeg har forst. AMD AthlonXP 2000+

GeForce4 ti 4600

512mb DDR-RAM 333 mhz..

Ingenting skulle feile..??

vent..

det ville ikke starte hos meg når jeg kjørte i 98...

så jeg instalerte 2k.. prøv

Lenke til kommentar

Det kan også hjelpe betraktelig å defragmentere harddisken. Det står faktisk også i ReadMe.txt fila som følger med spillet at det kan forekomme mye hakking hvis disken ikke er rask nok, eller er ikke har blitt defragmentert på en stund.

Lenke til kommentar

Quote:


xthal skrev (2002-06-01 13:01):

har gt3 på 2 maskiner her hjemme (1.33-1.4 ghz TB 376-512DDR og gf2-gf3) begge maskinene kjører glatt (800x600x16- 1280x1024x32) med winxp full kvalitet på alt og draw-distance på max. trengte ikke noen patcher engang
:grin:


 

Du har kanskje kjøpt spillet i motsetning til de fleste her osm har skaffet seg en RIP.

Lenke til kommentar

Jeg satt og kjeda meg på skolen i dag og kom på følgende (mulig jeg er litt langt ute på vidda nå men :razz: ):

 

Første gang man starter GTAIII så kommer det opp en melding som sier noe som dette "converting textures to optimum performance...blablabla". Aha tenkte jeg. Spillet fikser sikkert slik at grafikken blir optimert for ditt skjermkort.

 

Kan det være at spillet forandrer noen instillinger i grafikken som vi brukere ikke kan kontrollere? Kan virke logisk det ettersom mange med pIII500 og gf2mx klarer å kjøre spillet flytende i 800*600. Det klarer nesten ikke jeg engang enda jeg har xp1600@1900, 512mb ram og heavy overklokka gf2ti!

 

Dette er bare vill fantasi fra min side, men akkurat der og da virket det logisk :smile:

Lenke til kommentar

spillet vil ikke funke fordi det er en memory leak i det, det vil si at det stopper aldri og loade inn i minnet ditt og bruker alt av minne du har, spesielt for fe med SDRAM fordi den typen ram ikke er så sterk, håper det snart blir gjort klar en patch

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-06-05 10:54, H_Bozz skrev:

hva er det som trengs å laste ned for å få spillt gta 3? 2 iso`er + en patch?


 

Last ned litt cash fra minibanken og kjøp det. Dette er ikke et forum for warez. Les reglene som gjelder og følg dem! Første og siste advarsel.

Lenke til kommentar

Jeg kjører med WinXP. Måtte laste ned en WinXP-fix, deretter hakka det litt i ca.5 minutter, etter det kjører jeg glatt. Nada problem med 1024* oppløsning og ellers alle grafiske finesser på maks.

De som kjører i win2000 må skaffe seg en win2000-fix for å kjøre spillet på en akseptabel måte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...