Gå til innhold

TEST: Chenbro Xpider II


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hah, for en gjeng med mammagutter. Hvem bryr seg om hvordan et kabinett ser ut? Man drar ikke damer med et fint kabinett altså.

 

Dette Chenbro kabinettet går for å være meget bra, (de fleste tester jeg har sett har gitt det bedre omtale enn hw), prisen er ikke gal heller.

Såklart, det gamle Chenbro gamer kabinettet er et bedre kjøp.

Lenke til kommentar
Hah, for en gjeng med mammagutter. Hvem bryr seg om hvordan et kabinett ser ut? Man drar ikke damer med et fint kabinett altså.

 

Dette Chenbro kabinettet går for å være meget bra, (de fleste tester jeg har sett har gitt det bedre omtale enn hw), prisen er ikke gal heller.

Såklart, det gamle Chenbro gamer kabinettet er et bedre kjøp.

Nå drar en vel ikke damer med pc uansett da , skulle jeg ha med dame hjem var vel det siste jeg fortalte at jeg likte data :D

Lenke til kommentar

Nå drar en vel ikke damer med pc uansett da , skulle jeg ha med dame hjem var vel det siste jeg fortalte at jeg likte data :D

heter du bill gates så drar du nok damer :!:

 

et kabinett som er stilig kan nok vitne om klasse og stil og muligens en form for gjennomførbarhet som enkelte damer kan oppdage

det er nok sikkert et pluss hvis du har tenkt å vise slike kvaliteter

 

tror nok ikke dette kabinettet vitner om klasse og stil desverre

 

lian li og lingnende kan gi inntrykk av dette samt snekkerens hjemmesnekra kasse

 

mye kan imponere damene vet dere

 

ps damer kan også være pcfreak

Lenke til kommentar

Joggi: Hvis man har dårlig nok smak til å kjøpe et slikt kabinett så har man sikkert skinnvest og hvite tennissokker med røde/blå striper på byen også. Jeg grøsser med tanken på hvilke damer som faller for slike fyrer. (Ser for meg halvalkoholiserte skilte damer i 40-åra forran scenekanten på en åge-aleksandersen konsert)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...