bjorns_1 Skrevet 2. desember 2004 Skrevet 2. desember 2004 Forstod det ikke helt, skal betaen begynne nå? Kan vi begynne og registrere oss? More Authentication Keys - Ryann, 02/12/2004 Our account creation pages are up again, and the third wave of authentication keys for the European Closed Beta Test has been sent out. The next group of testers should by now have received their notification e-mails containing their Beta keys. After successfully creating an account, players can download the latest World of Warcraft client, log on to the European servers, and start playing. May our paths cross in Azeroth
eXZire Skrevet 2. desember 2004 Skrevet 2. desember 2004 (endret) Det betyr at det har blitt lagt ut flere keys til CLOSED betaen. Ergo, lengere tid til OPEN starter Edit: TROR jeg da. Håper jeg tar feil hehehe Endret 2. desember 2004 av eXZire
Zindre- Skrevet 2. desember 2004 Skrevet 2. desember 2004 Det betyr at det har blitt lagt ut flere keys til CLOSED betaen. Ergo, lengere tid til OPEN starter Edit: TROR jeg da. Håper jeg tar feil hehehe Du har sannsynligvis rett desverre
Zerpent Skrevet 3. desember 2004 Skrevet 3. desember 2004 Det er keys til closed beta som er sendt ut ja. Så vi med pre-ordet kit og key må nok vente en stund til. Kan ikke si jeg liker det Blizzard gjør nå. De får folk til å forhåndsbestille med at de sender ut key til open beta(vi blir ivrig). Folk mottar kittet med key(vi blir mer ivrig). De skriver at open beta vil starte i løpet av desember(vi blir enda mer ivrig). Også får vi et klart tegn på at open beta blir utsatt en god stund på grunn av at de nettopp har startet en ny runde med closed beta. Jeg syns kanskje de burde ha ventet med pre-order kampanjen til de var kommet nærmere open beta. Dette er et spill som mange har gledd seg til i mange år så å lokke med beta ved forhåndsbestilling og så la alle vente syns jeg ikke noe om. Men men.... Gleder meg... kommer til å like det... Blizzard blir tilgitt. (Greier liksom ikke å være langsint på Blizzard )
Snipershot Skrevet 3. desember 2004 Skrevet 3. desember 2004 Det er faktisk ingen tegn på at Blizzard har utsatt Final Beta. Dem har bare sagt Desember, om det er tidlig eller sent i Desember har de aldri sagt noe om.
Zerpent Skrevet 3. desember 2004 Skrevet 3. desember 2004 Det er greit, men det kan jo type på senere istedenfor tidlig i desember. Men nå ser jeg at det er benelux landene som har fått cb keys så det er jo ikke sikkert det har noe å si. Det er vel egentlig bare å slutte å spekulere. Kan ikke gjøre annet enn å vente likevel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå