Gå til innhold

Lage som engineer? (NY!)

Anbefalte innlegg

Skrevet

halla, laget en ny post om dette siden den første ble så uoversiktlig etter krash.

je, har litt lyst til å være engineer. leste litt om professionen på wow siden og det sto det at man kunne lage dynamitt o.l. men det er jo egentlig ubrukelig sprø du meg, men jeg har sett et bilde av en dverg som rider på en mekanisk struts, kan man lage de også!?!?!? :dribble:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
halla, laget en ny post om dette siden den første ble så uoversiktlig etter krash.

je, har litt lyst til å være engineer. leste litt om professionen på wow siden og det sto det at man kunne lage dynamitt o.l. men det er jo egentlig ubrukelig sprø du meg, men jeg har sett et bilde av en dverg som rider på en mekanisk struts, kan man lage de også!?!?!? :dribble:

De mekaniske strutsene er dvergenes og gnomenes mounter, (framkomstmiddel)

som du først kan kjøpe i lvl 40 tror jeg. ;)

Skrevet (endret)

je, har litt lyst til å være engineer. leste litt om professionen på wow siden og det sto det at man kunne lage dynamitt o.l. men det er jo egentlig ubrukelig sprø du meg, men jeg har sett et bilde av en dverg som rider på en mekanisk struts, kan man lage de også!?!?!?  :dribble:

sikkert jeg dum er helt på jordet nå men hva er engineer?

Er det en skill du kan lære, F.eks. det samme som Skinning?

Endret av Kulor
Skrevet

For oppklaring:

Gnomes har de mekaniske strutsene (mechostriders)

Dwarfs har fjellgeitene (rams)

Engineering er en proffesion som feks skinning ja

og for alle engineerskillsa gå på thottbot.com

Skrevet

Mekanisk struts er bare nok et ridedyr ja. Du kan kjøpe dem for 600 gull (?) når du kommer på level 60 med gnom. Med trening så kan visstnok dverger også 'kjøre' disse dyrene.

Skrevet
Mekanisk struts er bare nok et ridedyr ja. Du kan kjøpe dem for 600 gull (?) når du kommer på level 60 med gnom. Med trening så kan visstnok dverger også 'kjøre' disse dyrene.

80g som level 40 i alle fall..

Skrevet

Å, syntes å ha sett et sted at første mount kostet 600, og den beste kostet 1000. At det skulle vært litt vanskelig å få mount, 80 gull på level 40 er jo bare en lite fjert i horisonten :ermm:

Skrevet
men å komme til lvl 40 krever en del spilling

Men det er verdt det. Veldig behagelig med mount. Men, mange som ikke har råd før et stykke over 40. Du må ha 100g, ettersom det koster 20g å lære seg å ri også.

Skrevet (endret)

Forøvrig så får noen klasser en liten speedboost litt tidligere enn lvl 40:

Hunter: lvl 20 = Aspect of the Cheetah +30% Movement speed (Dazed for 4s when hit)

lvl 30 = Aspect of the Pack (samme som Cheetah, men for hele gruppa di)

Shaman: lvl 20 = Ghost Wolf +40% Movement speed

Druid: lvl 30 = Travel Form (Cheetah) +40% Movement speed

Alle klasser og raser:

lvl 40 = Mount +60% Movement speed (20g for å trene, 80g for mounten)

lvl 60 = Epic Mount +100% Movement speed (1000g)

Endret av apollox
Skrevet

I tillegg har du Mithril Spurs du kan modifisere støvler med, for å øke ridehastigheten noe. Ikke mye, men merkbart.

Skrevet
Alle klasser og raser:

Er det på lvl60 Pally'en får den hesten med rustning?

Skrevet
Er det på lvl60 Pally'en får den hesten med rustning?

Trodde palading fikk War Horse på level 40 og jeg... Håper ihvertfall det, for det er et stort pluss med at jeg skal spille paladin :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...