Gå til innhold

Toshiba bærbar..


Anbefalte innlegg

Jeg har sett litt på Toshiba 1800-614 og kunne tenke meg å kjøpe den.

 

Men jeg vil gjerne høre hva dere der ute mener om denne PCen? Jeg selv er ganske grønn når d gjelder bærbar PC..

Kom gjerne med kommentarer(positive og negative) og begrunn dem.

 

For info om PCen se: http://www.toshiba-dm.com/products/product...omponentID=3725

 

[ Denne Melding var redigert av: Clintern på 2002-05-31 18:56 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:


Den 2002-06-01 09:50, geokri skrev:

hvis det er prisen du må gi for den, ville jeg gitt en lapp mer og fått combodrive i tillegg, brenner er kjekt, har sett den til den prisen rundt omkring




 

Å ja, glemte å si at jeg skal kjøpe den for 12995,- Altså 2000,- mindre enn d som står på Toshibas side.

Ville ikke bruke noe særlig mer enn 13000 kr på en bærbar pc.

Lenke til kommentar

har en 1800 - 804 med 256 mb ram, er kjempe fornøyd, men det eneste som suger er skjermkortet, det funka fint før, men nå er det helt umulig å koble til tv en å se f.esk en divx, hakker som bare juling og lyden er skev, men vist det er noe du ikke skal bruke den til så er det ellers en super maskin...den linken du hadde lagt opp funka ikke helt...men regner med det er noenlunde det samme...

 

jeg ga 14000 for den btw...

 

[ Denne Melding var redigert av: Folo på 2002-06-03 11:43 ]

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-06-03 11:42, Folo skrev:

har en 1800 - 804 med 256 mb ram, er kjempe fornøyd, men det eneste som suger er skjermkortet, det funka fint før, men nå er det helt umulig å koble til tv en å se f.esk en divx, hakker som bare juling og lyden er skev, men vist det er noe du ikke skal bruke den til så er det ellers en super maskin...den linken du hadde lagt opp funka ikke helt...men regner med det er noenlunde det samme...


jeg ga 14000 for den btw...


<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: Folo på 2002-06-03 11:43 ]</font>


 

Oki...Forresten, linken funker den. Hvert fall for meg.

Ang. skjermkortet så høres det ut som du kanskje ikke har truffet rett med driverne siden du sier det funka fint før. Er klar over at skjermkortet ikke er dens sterkeste side men det holder nok til å kjøre de fleste programmer(+noen spill).

Et par minus på 1800-614 modellen er vel at den kun har 128Mb RAM(kan jo oppgradere) og ikke nettverkskort. jaja...men jeg vil ikke bruke noe særlig mer enn 13000,- så da kan jeg ikke forlange noe særlig bedre heller.

Lenke til kommentar

Quote:



Oki...Forresten, linken funker den. Hvert fall for meg.

Ang. skjermkortet så høres det ut som du kanskje ikke har truffet rett med driverne siden du sier det funka fint før. Er klar over at skjermkortet ikke er dens sterkeste side men det holder nok til å kjøre de fleste programmer(+noen spill).

Et par minus på 1800-614 modellen er vel at den kun har 128Mb RAM(kan jo oppgradere) og ikke nettverkskort. jaja...men jeg vil ikke bruke noe særlig mer enn 13000,- så da kan jeg ikke forlange noe særlig bedre heller.


 

jeg luka meg fram til den modellen, de selger jo ulike i norge, sverige, og damnark....men du har da hvertfall 16 mb skjermkort i forhold til mitt some bare er på 8. det kan godt være att jeg ikke har truffet helt rigtig på driverne, for jeg installerte XP på den, og så kom det aldri noen opdatering med XP drivere så jeg fant lasta ned noen drivere fra USA som skal være til en nesten identisk maskin, hvertfall samme skjermkort.

 

har foresten ett nettverskort jeg gjerne vil selge vist du trenger et !

 

jeg kom på att jeg prøvde å installere win me med orginal drivere. dvs de som fulgte med, men det hakket og hurklet like mye da, så jeg kan ikke fatte hva som er gæli...ganske irriterendes, hvertfall når d gikk fint før..

 

[ Denne Melding var redigert av: Folo på 2002-06-03 12:23 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...