Gå til innhold

Julekalenderoversikt oppdatert julaften

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har lenge tengt meg en grei mp3 spiller som er god og liten. Er tilbudet til Hi-Fi klubben: Argon 1051 (256mb) noe tess?

Er denne bedre enn lets say creative rhomba?, da jeg den lyder fint...

Så kjøp, eller stay away, hva mener dere?

Skrevet

Tilbudet hos hifiklubben er for i går, så du får den ikke til tilbudspris.

Om den er bra eller dårlig vet jeg dessverre ingenting om.

Skrevet
Tilbudet hos hifiklubben er for i går, så du får den ikke til tilbudspris.

Om den er bra eller dårlig vet jeg dessverre ingenting om.

Litt sent ute da ja :blush:

well, well, well

Skrevet (endret)

Jeg er helt sikker på at den kostet det som jeg skrev når jeg oppdaterte (175 kr?), det har hendt tidligere i kalenderen at en butikk har endret litt på prisen i etterkant. Denne økningen var merkelig høy. Mer vet jeg dessverre ikke, men nå er det julaften dere.

Endret av ^fmj
Skrevet

God Jul, ja! :xmas:

Vet noen tilfeldigvis hvor god den pumpa i vannkjøling-pakka er? Går det greit å f.eks slenge på en blokk til? (til skjermkortet)

-Peat

Skrevet

Eg kjøpte nett et Arctic Cooling Silent Case Miditower når det var på tilbud, noen som kan svare på om vannkjølingen vil passe i dette kabinettet?

Takker for alle svar og god jul alle sammen!=)

Skrevet

Vet noen tilfeldigvis hvor god den pumpa i vannkjøling-pakka er? Går det greit å f.eks slenge på en blokk til? (til skjermkortet)

-Peat

Jeg fjernet nettopp en slik blokk fra bestillingen min, nettopp fordi pumpa visstnok ikke "tåler" flere blokker.

Skrevet
Eg kjøpte nett et Arctic Cooling Silent Case Miditower når det var på tilbud, noen som kan svare på om vannkjølingen vil passe i dette kabinettet?

Takker for alle svar og god jul alle sammen!=)

Det kommer vel me ann på hvilken socket du bruker, og om du har 4 hull rundt prosessoren din for montering. Et kabinett burde ikke være noen hindring, med en dremel går det meste...;)

Skrevet

Blir moro med vannkjøling for første gang ut på nyåret :-)

Nytte/kost-analysen har alltid gått i favør av luftkjøling - inntil nå...

Ellers er det jo fine hardwaretider, med lave priser på LCD-skjermer og fallende RAM-priser.

Bare det nå kommer noen skikkelig overklokkingsvennlige AMD64 Winchestere og et knall AMD64 hovedkort med PCI-ekspress så er lykken fullkommen.

God jul :thumbup:

Skrevet

-Peat

Jeg fjernet nettopp en slik blokk fra bestillingen min, nettopp fordi pumpa visstnok ikke "tåler" flere blokker.

*phew!* Godt jeg ikke bestilte da! :!:

Fortsatt en god jul allesammen! :D

-Peat

Skrevet

Hm, hovedkortet er et Asus p4s533-e. Hvordan finner eg ut om det er hål til å montere kjøleblokka på det kortet? Veit det bare er å sjå på d, men eg e heime i jula...

Skrevet
Ser ut til at Netshop fortsetter julekalenderen etter jul :D. I dag er det Plextor DVD-brenner til 650,-. Nedsatt fra 790 visstnok.

-Zlatzman

Noen erfaringer med den?

Fant en review med gode resultater, men for drøyt å stole på en slik en.

Skrevet
Ser ut til at Netshop fortsetter julekalenderen etter jul :D. I dag er det Plextor DVD-brenner til 650,-. Nedsatt fra 790 visstnok.

-Zlatzman

Noen erfaringer med den?

Fant en review med gode resultater, men for drøyt å stole på en slik en.

Har ingen erfaring med den brennern desverre. Har forsvådt lite erfaring med DVD-brennere sånn generellt. Har min første DVD-brenner nå (fra LG), og den har ikke brent noe særlig enda.

-Zlatzman

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...