Gå til innhold

Avalon er tom

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Tror nok det toget har gått nå desverre... du har jo hatt over 1 uke på å skaffe det da :|

Edit: nå tenkte jeg på preorder pakken, men er ikke sikkert du mente den da.... Tror du fortsatt kan forhåndbestille selve spillet på gamezone.no

Endret av apollox
Skrevet

Jupp, cdon.com har preorder kits på lager, og har kapasitet til å ta imot flere forhåndsbestillinger på WoW (ikke CE).

Sida deres blir oppdatert fortløpende, så hvis du ser "kjøp" knappen på siden av preorder kit, så er den på lager

Skrevet

Da var jeg nettop på cdon.no og bestillte et World of Warcraft Presell kit.

Det sto ikke at det var utsolgt noen plass, og det gjekk greit å bestille. Det eneste som bekymrer meg er at på ordrebekreftelsen jeg fikk i mailen så står det :

"Vi tar forbehold om at varene er utsolgt eller blir forsinket hos våre leverandører"

Kan det bety at jeg kansje ikke får preorder kitet? Da er det isåfall dårlig gjort av cdon.

Er en koden som tillater å spille betaen det eneste presell kitet inneholder?

Skrevet
de har på lager, de har et system som gjør at lagerstatus automatisk oppdateres veirker det som..... jeg bestillte i går og den ble sendt i dag...

får du beskjed når det blir sendt?

Skrevet

ok,takker for svar. Dæven,håper alt går som det skal. Men med min flaks så skjer det alltid noe galt. Gleder meg som et barn til wow.

Skrevet
prøvd på spiderman? jeg bestilte søndag og fikk idag

w000t??!??!?!, jeg bestillte på thorsdag og har ikke fått enda. avbestilte i dag for jeg fikk fra cdon.no. de forbanna svina

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...