Gå til innhold

se her er min mod


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

styggt! for det første har du en gammel kasse. For det andre har du begynnt å drille i den. hva faen er vitsen? Det mønsteret du har er bare dårlig. Det skal også nevnes at en kompis av meg hadde det kabinettet. Han spraya den med sort sprayboks. Desværre satt ikke lakken, oeg den kunne derfor skrapes av med fingrene. Det var styggt det. Dessuten ser jeg hvitfargen under selv på bildene!

Lenke til kommentar

Syns det var en fin mod jeg, det og du er ikke den eneste som har drilla på et 5.1/2" deksel med drill. :blush:

Formen på vinduet var bra, ikke bare ei firkanta plexi plate som er trykkt på. Det klisteret på fronten, ja hva kan man si, det passet ikke _helt_ inn. Og hvis du tør/kan så få lakka cd/dvd-romen. Og prøv å få tak i noen deklser til 5.1/2" brønnene og kanskje den plast dingsen som skal være foran power-knappen.

Lenke til kommentar
styggt! for det første har du en gammel kasse. For det andre har du begynnt å drille i den. hva faen er vitsen? Det mønsteret du har er bare dårlig. Det skal også nevnes at en kompis av meg hadde det kabinettet. Han spraya den med sort sprayboks. Desværre satt ikke lakken, oeg den kunne derfor skrapes av med fingrene. Det var styggt det. Dessuten ser jeg hvitfargen under selv på bildene!

Hmm, du er ikke særlig god på konstruktiv kritikk du? Fortelle hva han evt har gjort feil ved en anledning i stedet for å dra frem "hva faen?". Ser heller ikke hva som er så galt med det kabinettet, har selv det samme og har lakket og lekt med det, uten nevnverdige problemer. Lakken sitter som fy også, så er kanskje kompisen din som har gjort noe feil :)

 

Må vel også si meg enig med king_of_kong, man trenger ikke ha Lian Li for at det skal bli fett, man kan få et fett kabinett ut av det meste. Bare å gjøre det beste ut av det man har :) Ikke alle som har tilgang til et fullt arsenal av verktøy heller.

 

Ang kassa: Pent nok, synes personlig mønsteret på venstresiden var ganske stilig, litt utenom det vanlige :) Som en ide ang fronten din vil jeg kanskje anbefalen deg å pusse/froste plexien. Finnes en del guider ute på nett på hvordan dette gjøres. Gir en stilig effekt om du er noen lys bak :)

 

For å lakke cd-rommen vil jeg anbefale deg å skru den ut, så ta av dekslene på den og evt puss dem ned, legg på et lag grunning og så lakk den rød. Kan evt prøve å bare lakke den rød med en gang, men er ikke alltid fargen klarer å dekke over det svarte godt nok til at fargen på cd-rommen blir lik den på resten av kassa..

 

Et tips jeg har, er hvis du vil ha hjelp og litt mer saklige innblikk ang modden din, og poste updates hele tiden(hvis du skal gjøre mye mer da) så er det lettere å gjøre det under "worklogs".. er som regel også litt mer hjelpsomme mennesker der :)

Lenke til kommentar
jeg har nå fjernet det klistremerket framme og begynt og og lage sånn plexiglass foran cdrommene og floppy med vifte foran der hardisken er.

 

hvordan kan jeg få lakka en svart cdrom rød?

Bra... Bilder?

 

Angående lakking av CD-ROM deksel så er det et lit hull foran som du kan ta en nål inn i og få ut den tingen du setter cd-en i(?). Ikke gjør samme feil som meg som brukte makt. :blush:

Lenke til kommentar
Angående lakking av CD-ROM deksel så er det et lit hull foran som du kan ta en nål inn i og få ut den tingen du setter cd-en i(?). Ikke gjør samme feil som meg som brukte makt. :blush:

Det skal være et lite hull som man kan utløse cd-rommen med. Bruk en nål eller en binders. Eller så kan man gjøre det på den primitive måten at man bare napper ut strømmen :p vet ikke hvordan det evt kan innvirke på cd-rommotoren :hmm: så skal ikke si noe alt for sikkert der

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...