Gå til innhold

Store merkbare forskjeller fra 1.0 til 1.3?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte jeg skulle spille meg igjennom Far Cry igjen siden det er et så bra spill. Sist gang var det med 1.0, denne gangen blir det vel med 1.3. Er det noen store merkbare forskjeller fra versonene jeg kan se frem til?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er forst og fremst mp delen som er forbetra i patchene (1.1 fikser og ein del sp problem). men det er allikavel anbefalt at du oppdaterer til 1.3. men du vil nok ikkje merke nokon særleg ytelse forskjell.

Skrevet

Installerte det i går kveld, med et nyinnkjøpt Radeon 9800 Pro. Satte grafikken på "High". Hellige muffin, så lekkert det spillet er. Nå flakser det dessuten fugler omkring, og det er fisk i vannet. Detaljerte insekter, som øyenstikkere, var heller ikke der da jeg spilte det på "Medium".

Jeg gleder meg til å ta en ny tur omkring i det falne paradiset... :)

Skrevet

Da jeg første ganga komm ut av bunkeren (der du begynner) gikk det kaldt nedover ryggen på meg, da jeg så den utrolig flotte grafikken på naturen. Over all forventning :thumbup:

Må si jeg ble mye mere positivt overaska av Far Cry en HL2............................

• 4 uker senere...
Skrevet

Jeg har Nvidia GeForce 6800. Jeg prøvde Far Cry for første gang på denne flunka nye pcen. Ble egentlig veldig dårlig resultat! Noe er feil, helt klart. Hjelper det med patchen tror dere? Har lastet ned, drivere og directx.

Skrevet

Jepp, nye drivere. Jeg lastet ned 1.3 versjonen og satt "machine spec" til "very high", fordi jeg ikke haddde sett det før nå.

Nå ble det kjempebra! :D I sta var store områder helt svarte osv.

Skrevet
Jepp, nye drivere. Jeg lastet ned 1.3 versjonen og satt "machine spec" til "very high", fordi jeg ikke haddde sett det før nå.

Nå ble det kjempebra! :D I sta var store områder helt svarte osv.

hadde samme problemet jeg og,men det løste seg heldigvis med patchen. :D

Skrevet

Det er hvertfall et problem for meg som ble løst, Det var ikek mulig å spille det før jeg fikk inn 1.3 v patchen.

Men leste over at det hadde noe med den nyeste nvidia drivern å gjøre, så da vet jeg nå det da ;)

Skrevet
Installerte det i går kveld, med et nyinnkjøpt Radeon 9800 Pro. Satte grafikken på "High". Hellige muffin, så lekkert det spillet er. Nå flakser det dessuten fugler omkring, og det er fisk i vannet. Detaljerte insekter, som øyenstikkere, var heller ikke der da jeg spilte det på "Medium".

Jeg gleder meg til å ta en ny tur omkring i det falne paradiset... :)

hvilket kort hadde du før?

Skrevet
Innstallerte også spillet på nytt når jeg fikk nytt skjermkort :p

Liker grafikken og naturen i det spillet :love:

Så enig, så enig. fantastisk vakkert spill til tider, ELSKER de store åpne utendørs brettene.. :love:

Skrevet

ja, det er jo heelt konge!! Men..

Jeg får det ikke til.. det står det mangler Kernel32.dll i de dynamiske koblingene.. jeg har lastet ned filen, og alt.. men vet ikke hvor jeg skal legge den.. :S

Hjelp??

Blir takknemlig:)

Skrevet
ja, det er jo heelt konge!! Men..

Jeg får det ikke til.. det står det mangler Kernel32.dll i de dynamiske koblingene.. jeg har lastet ned filen, og alt.. men vet ikke hvor jeg skal legge den.. :S

Hjelp??

Blir takknemlig:)

einaste plassene eg fant den fila, er: C:\WINDOWS\system32, C:\WINDOWS\$NtServicePackUninstall$ og C:\WINDOWS\ServicePackFiles\i386

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...