Gå til innhold

Liste over T5PC-aksjonærer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Ser faktisk ikke helt poenget med å legge ut denne listen :no:

Eneste fornuftige den kan brukes til er å finne noen mann kjenner som hadde aksjer der og mobbe de litt :p

Endret av Aeternus
Skrevet

at noen gidder å bry seg med de taperene, ufatteligt. Jeg syns ikke synd på dem. De er dumme hvis de ikke forstod risken de tok.

hallo i luken, syns media skriker vel høyt opp. Vis heller litt skyting fra irak eller no.

Skrevet

Haha, fysikklæreren min fra videregående er der! Eller, det er et ganske vanlig navn da, så jeg vet ikke... men hvis det er det - hoho! Han er da for smart til slikt... eller? ;)

Skrevet

Mitt synspunkt er at man ikke burde henge ut personer ved å latterliggjøre dem på denne måten, selv om de gjorde et uklokt valg i å putte penger i T5PC. Nettavisen gjør dette utelukkende for å skape opperksomhet på nettstedet sitt, hvilket de er i sin fulle rett til å gjøre.

Aksjonærlister er dog offentlige, men i dette tilfellet kan det vel ansees som utdriting av privatpersoner i offentligheten.

Skrevet
alexf: du har en knapp på posten din som heter EDIT ... den er kul å bruke bare så du vet det hehe

Hva tenker du på? 'æ' i "aksjonær"?

Skrevet
alexf: du har en knapp på posten din som heter EDIT ... den er kul å bruke bare så du vet det hehe

Hva tenker du på? 'æ' i "aksjonær"?

Han tenker nok på de 2 postene dine etter hverandre.

Skrevet (endret)

HAha, mange kjente navn der ja... ca. 40-50 jeg kjenner personlig.

(blant dem er politimannen som nå er suspendert for å ha misbrukt sin stilling til dette, dette er den samme politimannen som for 1 år siden var i søkelyset for å ha leid ut et hus til bordellvirksomhet... for en tulling)

Edit:

måtte endre nisse til tulling, kan jo ikke kalle noen for nisse nå i juletider, da blir det feil

Endret av GolfBag

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...