Gå til innhold

Liste over T5PC-aksjonærer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det verste er at folk som er med i lignende konsept (WGI, GII corp osv) ikke selger seg ut, men fortsetter som før. Det er tilogmed folk som har gått over fra T5pc til nye lignende konsept som er satt opp i kjølvannet.

 

Dumhet har ingen grense virker det som.

Endret av Nimzo
Lenke til kommentar
he he, nei.

 

Ønsker bare ikke at folk skal grav i andre folks elendighet. Ikke noe er så vondt som å tape ansikt, men at hele Norge skal stå å le av deg i ettertid er noe jeg personlig ikke setter pris på ;)

Jeg deler ditt synspunkt. Denne listen har meget dårlig innvirkning på de individene som er listet opp. Personlige forhold så vel som jobbsøknader og annet kan bli rammet.

 

Hva med dem som investerte 100.000+ i IT-bobler i århundreskiftet, og tapte alt sammen? Skal vi henge dem ut også?

Lenke til kommentar
Mitt synspunkt er at man ikke burde henge ut personer ved å latterliggjøre dem på denne måten, selv om de gjorde et uklokt valg i å putte penger i T5PC.

Latterligjøringen har de vel stått for selv i det øyeblikket de blir med på noe slikt.

Nå er det jo som vanlig, utrolig enkelt å være etterpåklok og dømmende.

Lenke til kommentar
Hva med dem som investerte 100.000+ i IT-bobler i århundreskiftet, og tapte alt sammen? Skal vi henge dem ut også?

Forskjellen der var vel at de fleste IT-bobler solgte ikke pyramide aksjer. Uansett, deres aksjonærlister var vel også fullt tilgjengelige for offentligheten, med den risiko det medfører. :shrug:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...