ATi-Radeon Skrevet 30. november 2004 Skrevet 30. november 2004 (endret) Jeg har et eksemplar (orginal) før utgivelsen. jeg vil bare si at dette er et sykt mesterverk, da tenker ikke ikke bare på tekstene siden det er jo gammle sanger, men hvordan de har mixa det sammens. Jeg anbefaler denne CDen. hva er deres synspunker, til dere som har hørt sangene 01: Dirt Off Your Shoulder/lying 02: Big Pimpin/papercut 03: Jigga What/faint 04: Numb/encore 05: Izzo/in The End 06: Points Of Authority/99 Problems Endret 30. november 2004 av ATi-Radeon
Heimen Skrevet 30. november 2004 Skrevet 30. november 2004 Hvordan har du fått tak i det? Når kommer det?
TLZ Skrevet 30. november 2004 Skrevet 30. november 2004 (endret) Må ærlig si at eg er svært skeptisk til dette... Virker mest som enda en "tjene-enda-mer-penger-på-linkin-park" konsept... Endret 30. november 2004 av TLZ
Zeph Skrevet 30. november 2004 Skrevet 30. november 2004 Som ein liten fan av LP frå før av synest eg det funka fett.
reeeeg Skrevet 30. november 2004 Skrevet 30. november 2004 Må ærlig si at eg er svært skeptisk til dette...Virker mest som enda en "tjene-enda-mer-penger-på-linkin-park" konsept... Kunne ikke sagt det bedre selv.
ATi-Radeon Skrevet 30. november 2004 Forfatter Skrevet 30. november 2004 (endret) Hvordan har du fått tak i det? Når kommer det? Kommer 1. desember, har mine kontakter. slags demo av ett eller annet, jeg eier den ikke, men lånte den. Endret 30. november 2004 av ATi-Radeon
kaiern Skrevet 30. november 2004 Skrevet 30. november 2004 Virker mest som enda en "tjene-enda-mer-penger-på-linkin-park" konsept... Vil jeg tro og.
Zemeckis Skrevet 30. november 2004 Skrevet 30. november 2004 Som ein liten fan av LP frå før av synest eg det funka fett. Enig
Suppelars2k Skrevet 30. november 2004 Skrevet 30. november 2004 Blander man møkk og møkk, får man ikke stort mer enn møkk.
kaiern Skrevet 30. november 2004 Skrevet 30. november 2004 Blander man møkk og møkk, får man ikke stort mer enn møkk. Mest sannsynelig, ja.
Mads J. Skrevet 1. desember 2004 Skrevet 1. desember 2004 Må ærlig si at eg er svært skeptisk til dette...Virker mest som enda en "tjene-enda-mer-penger-på-linkin-park" konsept... Men at du er skeptisk til Linkin Park er jo ikke noe nytt Du har jo kritisert Linkin Park så fort det er en diskusjon om dem, men for guds skyld, du ska få ha din mening, men kom ikke som en bombe at du va skeptisk til dette å
Concubine Skrevet 2. desember 2004 Skrevet 2. desember 2004 Må ærlig si at eg er svært skeptisk til dette...Virker mest som enda en "tjene-enda-mer-penger-på-linkin-park" konsept... Kunne ikke sagt det bedre selv. jepp
Zeph Skrevet 2. desember 2004 Skrevet 2. desember 2004 Om folk ikkje har høyrt det ein gang, kva er poenget med å quote den der? Det blir som å skrive "Har sikkert elendig ytelse" om Intel lanserte ein ny Celeron prosessor. Og om du har høyrt det, og framleis ikkje liker det, så er det nok å poste ein gang.
Concubine Skrevet 2. desember 2004 Skrevet 2. desember 2004 Om folk ikkje har høyrt det ein gang, kva er poenget med å quote den der? Det blir som å skrive "Har sikkert elendig ytelse" om Intel lanserte ein ny Celeron prosessor. Og om du har høyrt det, og framleis ikkje liker det, så er det nok å poste ein gang. ................jeg har hørt den derne encore/numb
Acrid Skrevet 2. desember 2004 Skrevet 2. desember 2004 Å kalle dette et "sykt mesterverk" er vel å ta litt i?
Zeph Skrevet 2. desember 2004 Skrevet 2. desember 2004 Å kalle dette et "sykt mesterverk" er vel å ta litt i? Respekter andres smak.
Lungemannen Skrevet 2. desember 2004 Skrevet 2. desember 2004 Å kalle dette et "sykt mesterverk" er vel å ta litt i? Respekter andres smak. Man trenger vel ikke være respektløs for å si at en cd med remiksede LP sanger ikke er et sykt mesterverk? Temmelig nyskapende eller originalt er det vel ikke.
Zeph Skrevet 2. desember 2004 Skrevet 2. desember 2004 (endret) For han er det kanskje det? Nokon synest 50 Cent er fantastisk og ei guds gave, mens eg kan ikkje utstå det. Og du skal komme opp med noko ganske smart om du skal være nyskapende i dagens musikkbransje. Endret 2. desember 2004 av zeph
Acrid Skrevet 2. desember 2004 Skrevet 2. desember 2004 Å kalle dette et "sykt mesterverk" er vel å ta litt i? Respekter andres smak. Dette er resirkulert remixoppgulp fra begge parter. Linkin Park er flinke til å skvise hver eneste dråpe ut av pengepuppen. Dette er ikke et "sykt mesterverk", dette er en stor kabel! Lagt av Satan sjæl, en stinkende og dampende kabel. Trekk pusten dypt inn...hør på skiva en gang til. "Hei, det er en stor dritt jo!" Det stemmer, gutten min... Ja, DET var respektløst...men gjett hva? Jeg gidder ikke være politisk korrekt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå