Gå til innhold

Går det å ha Half Life 2 eller CounterStrike Sourc

Anbefalte innlegg

Skrevet

Går det å ha Half Life 2 eller CounterStrike Source uten å ha internett.

Har en kammerat som ikke har internett, han har lyst på CSS og HL2.

Han vil kjøpe det, men vil ikke dersom det kun går an å ha d dersom du har internett.

Hvis jeg registrerer Steam og CD-key`n hans på nettet hos meg, kan han da spille på LAN uten internett ?

Finnes det BOT`er til CSS for LAN ?

Evt. hvor kan jeg laste det ned ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer trolig boter etterhvert, vel og merke. Ryktene sier at Valve kommer til å gi ut offisielle bots til CS:Source i en oppdatering til spillet.

Skrevet
Må man ikke være tilkoblet til internett for å logge på steam?  :dontgetit:

Det må man ;)

Nei, man trenger ikke være logget online på steam. Du kan logge deg på steam i offline mode. Sørg da for at både HL2 og CS:S er på 100% og ready to play.

Har selv bare ISDN linje, og selv om jeg har en del irriterende episoder på steam funker det å spille HL2 offline og med steam i bakgrunnen.

Boter til CS source kommer etter vært. Turtelrocks, som sto bak botene til CZ, jobber for tiden med boter til CS:S og de kommer, enten som update, eller standalone innstalation som du laster ned selv.

Så det er helt trygt for kameraten din å kjøpe seg HL2 og CS:S, bare han tar maskinen med seg til noen med internett, registrerer og åpner HL2 og CS:S, og laster ned de små oppdateringene som er kommet til HL2.

Skrevet

Forresten, hva er grunnen til at han ikke har internett?

Nesten alle i norge har tilgang til internett, enten bredbånd eller smalbånd.. så hva er grunnen?

Har dem ikke råd til internett, så har han faen meg ikke råd til en pc som kan kjøre HL2 bra :p

Just my 2 cents :p

Og det er MYE knot med Steam og offline modus..

Skrevet (endret)
  Forresten, hva er grunnen til at han ikke har internett?

Nesten alle i norge har tilgang til internett, enten bredbånd eller smalbånd.. så hva er grunnen?

Har dem ikke råd til internett, så har han faen meg ikke råd til en pc som kan kjøre HL2 bra tongue.gif

jeg har heller ikke intarnett, men har pc som kan kjøre hl2.

har du tenkt å offe deg over meg oxo?

det kan være flere grunner for å ikke ha internet, i mitt tilfelle er det vriene foreldre som mener dem ikke trenger adsl, derfor får ikke jeg det heller...

mars = lønsforhøyning = adsl i heimen = happy me

Endret av Zypod
Skrevet

Jeg har også spilt med boter i CS:S, så det er nok med. Det var vel en console-kommando så vidt jeg husker, addbot eller lignende. Er ikke akkurat veldig fornøyd med dem men, de har omtrent samme ferdigheter som POD-botene.

Skrevet

Man må ha internett for å aktivere/låse opp spillet.

Men det er jo ikke værre en at man skaffer/låner seg et 56k modem og bruker frisurf eller noe for å aktivere det. Etter det kan man spille offline.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...