Gå til innhold

Sniktitt på World of Warcraft (PC)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Akkurat nå er det hundrevis av knuste hjerter i vårt langstrakte land. Ikke på grunn av den sedvanlige uoppnåelige kjærligheten, men fordi den amerikanske åpne betatesten av World of Warcraft er avsluttet. Her er en liten smakebit for å dempe abstinensene. Eller gjøre dem verre.

Les artikkelen her

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En godt skrevet artikkel, men mine abstinenser er verre enn noensinne.

Heldigvis sitter jeg på et beta-kit, så nå er det bare for Blizzard å starte moroa!! :)

Skrevet (endret)

En knakende god artikkel , jeg storkoste meg med den under frokosten min :D

men jeg må si meg uenig at Paladins Tåler Mindre enn Warriors :tease:

Endret av Keylar
Skrevet (endret)

Sånne spill er jo veldig vanedannende, hvorfor setter de ikke bare en tidslimit på hvor lenge du kan spille hver dag...som feks. 12t :)

Er det blitt gjort?

Endret av BurnArt
Skrevet

Fint skrevet artikkel, men dere kunne føyd dere til å skrive Shaman, Mage, Hunter osv. istedet for trollmann, magiker og jeger :p Men hvor ble det av 'tallvurderingen'? Ble det rett og slett 10/10? :p

Skrevet
Men hvor ble det av 'tallvurderingen'? Ble det rett og slett 10/10? :p

Dette er en sniktitt, ikke en anmeldelse. Det kunne aldri falt oss inn legge ut en anmeldelse basert på et uferdig produkt (i dette tilfelle den europeiske betatesten).

Nattelver er nå rettet til nattalver.

Skrevet

Hva er det man kan gjøre etter lvl 60? Utenom å angripe horde... Lurer litt på hvor lenge man bruker på og nå lvl 60 hvis man spiller 3-4 timer hver dag.. Med helt normale skills, ikke veldig god, men heller ikke dårlig...

Skrevet
Hva er det man kan gjøre etter lvl 60? Utenom å angripe horde... Lurer litt på hvor lenge man bruker på og nå lvl 60 hvis man spiller 3-4 timer hver dag.. Med helt normale skills, ikke veldig god, men heller ikke dårlig...

Tipper på et halvår eller noe.

Skrevet
Ved å få virkelig godt rykte på det ridedyrets hjemsted, kan du bli så godt likt at de lar deg få kjøpe et. Med andre ord, en fra Alliansen vil aldri få et dyr som er ment for Horden

Sikker? Jeg vandret rundt (som NightElf) i the Barrens mens vi drev på med noe raid-greier i slutten av Beta, og møtte en goblin som gav meg et quest. Å gjøre quest = bedre rykte i den delen av verden, er det ikke det da? Hm.

Skrevet
Ved å få virkelig godt rykte på det ridedyrets hjemsted, kan du bli så godt likt at de lar deg få kjøpe et. Med andre ord, en fra Alliansen vil aldri få et dyr som er ment for Horden

Sikker? Jeg vandret rundt (som NightElf) i the Barrens mens vi drev på med noe raid-greier i slutten av Beta, og møtte en goblin som gav meg et quest. Å gjøre quest = bedre rykte i den delen av verden, er det ikke det da? Hm.

The Barrens er så vidt jeg vet et blandet område hvor både Horden og Alliansen gjør oppdrag, det tilhører ingen av sidene.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...