LIRS Skrevet 30. juli 2005 Skrevet 30. juli 2005 (endret) -FCR 900 (er ikke sikker men jeg tror det er den med kåpe) -NRG 500 -Hydra -BMX -Stalion (ligner ford mustang) -bullet Endret 30. juli 2005 av LIRS
wewwen Skrevet 30. juli 2005 Skrevet 30. juli 2005 den jaguaren, tror jeg det er. den er cabriolett og er bakhjuls trekk
Zeph Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 Kunne ein eller annan lista opp dei forskjellige motorsyklane og kva som er forskjellen? Tok faktisk lang tid før eg merka at det i det heile tatt var forskjellige syklar, så eg tenkte det sikkert var eit par forskjellar.
wewwen Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 FCR-900 PCJ-600 BF-400 Sanchez Racing Dirtbike ATV Police Bikes NRG 500 Finnes sikkert flere og ..
SnowDOG_ Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 Infernus med nos er bare helt vilt! Klarte hopp på 403feets eller noe. Monster er gøyt til å sprenge biler med. Har ikke kommet så langt enda så håper på fler kule biler.
mr. Bjerre Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 Ser at mr. crazy nevner "Dirt race bike" Er det en trøsykkel eller en bonussykkel?
Zeph Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 Ser at mr. crazy nevner "Dirt race bike" Er det en trøsykkel eller en bonussykkel? Det er den du bruker på Dirt Race løpet.
wewwen Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 Ser at mr. crazy nevner "Dirt race bike" Er det en trøsykkel eller en bonussykkel? Det er den du bruker på Dirt Race løpet. har ikke anelse, fant den på en side. det stod at den spawner en plass i los santos?
invalid_user Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 Mine favoritter: Buffalo Denne bilen er den ultimate sportsbilen for meg! Er ingenting som å suse forbi polizei med denne på motorveien! Remington Den feteste av de feteste low ridere. Denne bilen har stil og den er sinnsykt rå å style. Skal ikke bytte den ut med en mod, når jeg får San Andreas på pc. Senitel Hver gang jeg ser den bilen tenker jeg på GTA III! Feltzer Liker denne bilen fordi den minner meg om en gammel Mercedes. FBI Rancher Glemte nesten denne godbiten! Dette massive kjøretøyet er perfekt for kræsjing. Ikke bare at det tåler inni helvete mye, men den er også rask! *Deilig med front-mot-front kollisjon* Hmmm. Tror ikke det var mer.
0069 Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 (endret) BMX og NRG-500 og Cheetah...and Sabre Endret 5. august 2005 av 0069
Humbug Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 Glemmer vi ikke brannbilen her. Herlig styring, lett å kontrolere i sladd, rask og slår unna alt som er i veien. Sirenen og vannkanonen gjør denne bilen ultimat. Shamalen (Privatjeten) er også herlig
AndersT2 Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 Hydra'en er det råeste av dem alle. Helt rå styring.
BigJackW Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 Quad og Go-Cart. Meget kule kjoretoy.. Hvor kan go-cart skaffes på GTA SA på data?
wewwen Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 Hydra'en er det råeste av dem alle. Helt rå styring. hvilken bil er det? (kommer ikke på det)
genser Skrevet 7. august 2005 Skrevet 7. august 2005 Hydra'en er det råeste av dem alle. Helt rå styring. hvilken bil er det? (kommer ikke på det) Hydra er militærflyet. Harrier-flyet
AndersT2 Skrevet 7. august 2005 Skrevet 7. august 2005 (endret) Quad og Go-Cart. Meget kule kjoretoy.. Hvor kan go-cart skaffes på GTA SA på data? Vet ikke om du får den til å kjøre når du vil. Men bak bilbutikken (Wang's?) i San Fierro så finner du racing med den. Syntes selv den var en av de dårligere, mangler helt fart og styring. Det var faktisk en av de få jeg ikke har vunnet på første forsøk. Endret 7. august 2005 av AndersT2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå