Gå til innhold

Designkabinetter for oss som har levet en stund


Anbefalte innlegg

:) Har et par argument MOT AMD.. eller det blir vel heller for P4..

Det er både fordeler og ulemper uansett om du går for AMD eller Intel, og begge deler er gode valg. Det blir litt feil å si at han bør velge P4 kun pga ffdshow-filtre, som vel ikke kan betegnes som et must, men heller som et tilbud for spesielt interesserte. I en dedikert HTPC er jo P4 klart å foretrekke foran A64, men til normalt bruk kan det være greit å vite hva slags bruksområder man ønsker å bruke maskinen til. Du vil uansett få et godt bilde på digitale monitorer så lenge du kjører 1:1 pixelmapping.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

har nå et lianli vankjølingskabinett og et lepond av den grønne typen, må si at jeg er mest fornøyd med lepond kabinettet med sine tykkere vegger. synd det ikkje har funksjonaliteten til lianli da :no:

 

har også amd og intel prosesorer om hverandre, også ati on nvidia sk.kort og det funker fett å er ingen problem med. så hvis folk er plaget med noen merker og mener at det ikkje er bra så er det nok deres egen n00bnes som har skylden :tease:

Lenke til kommentar

DETTE har jeg. Dvs det kabinettet med den grønne plastfronten. Veldig pent, og tror ikke det ville har gjort skam på så mange stuer.

 

Det kommer dog med 7 ferdiginnstallerte vifter montert på fire-pins molex plugger, slik at det støyer noe. Kan sikkert fikse det med en eller annen form for viftekontroller, men på den andre siden så funker ikke den jeg har så voldsomt godt på viftene jeg bruker.

 

Noe det kanskje kan være forskjellige grunner til. Og ja, det er nesten det samme som er linket til lengre oppe, men uten vinduer.

 

Sjekk forøvrig ut et eget bilde under (og ikke bry deg om den jungelen med kabler en kan se der)

 

Min_DatamaskinLiten.JPG

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...