Pufhead Skrevet 27. november 2004 Skrevet 27. november 2004 Ossen kan jeg få Consolen i HL2 til og funke uten og sette tastature mit over til eng? sory hvis dette har blit tatt opp før
FuglFøniks Skrevet 27. november 2004 Skrevet 27. november 2004 Steam -> Play Games -> Half-Life2 -> Lag en snarvei til skrivebordet ditt -> legg til "-console" bak "E:\My Games\Steam\Steam.exe" -applaunch 220 (i mitt tilfelle) Mao. blir det slik: "E:\My Games\Steam\Steam.exe" -applaunch 220 -console til meg
Nitrius Skrevet 27. november 2004 Skrevet 27. november 2004 Eller skriv -console i launch options i selve steam, på play game, half life 2, properties launch options og der skriver du -console
Pufhead Skrevet 27. november 2004 Forfatter Skrevet 27. november 2004 (endret) thnx for så fort svar edit: og da skal console funke på den knapen her | ? Endret 27. november 2004 av MR-X666
henbruas Skrevet 27. november 2004 Skrevet 27. november 2004 thnx for så fort svaredit: og da skal console funke på den knapen her | ? For at du skal kunne bruke den kanppen må du i configen og binde / til toggleconsole(/ i configen tilsvarer | i spillet)
Pufhead Skrevet 27. november 2004 Forfatter Skrevet 27. november 2004 Haha ok thnx det var det jeg tenkte hehe takker så mye
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå