Gå til innhold

Nec e616 for 15 åring?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du vil ha hjelp til å velge ny mobil er det nok lurt å spesifisere hva du skal bruke den til, hvilke krav du setter, hva du legger vekt på osv. Alderen har ingen ting med hva slags mobil som passer for deg.

Skrevet

god batterikapasitet. blåtann. god skjerm og vga kamera. (begge mobilene er like i funksjoner) Men motorola a925 er litt for stor, og har dårlig batterikapasitet.

Jeg kommer til å ringe, sende sms, spille og ta bilder ganske ofte. hvem av de to bør jeg velge?

Skrevet

Dette er en sak der det er passelig umulig å hjelpe deg med når du ikke kan pressisere dine behov. For alt jeg vet så kan du jo sikkert klare deg med en telefon du finner på rimi.... ;)

Venligst bruk malen som står i min signatur, eller på en annen måte spesifiser behovene dine. For å råde deg til å kjøpe noe nå, uten noe kunnskap om deg og dine behov blir bare spekulasjoner.

Skrevet

vga den og (motorola a925)

men jeg har lest noen anmeldelser av vanlige folk, og mange er superfornøyde, mens på den andre siden, mange er misfornøyde. men motorolan er utelukket. den er for stor og har dårlig batteri :hmm:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...