Manrall Skrevet 27. november 2004 Skrevet 27. november 2004 Hei alle sammen. Jeg er på utkikk etter co-op spill til pc, gjerne gjennom split screen som jeg kan spille med dama Det er det samme om det er gamle eller nye spill eller om de er barnslige eller ikke. Det eneste jeg har funnet er ringenes herre atter en konge. Noen som noen har forslag?
Gizmokvakk Skrevet 27. november 2004 Skrevet 27. november 2004 Alle Worms spilla, til og med jenter synes de er fete!
Hr. Jenssen Skrevet 27. november 2004 Skrevet 27. november 2004 Hvlike type spill da? Mange RTS (Real Time Strategy) og RPG (Role Playing Game) spill som har coop. Serious Sam er ganske morsomt til COOP. Det går an å spille split screen, men siden det er et FPS spill så funker det best med TO PC'er (med tanke på musa)
RolloThomasi Skrevet 27. november 2004 Skrevet 27. november 2004 liero er jo fantastisk underholdende - spesielt med alt av reloading, loading times, og load & change satt til 0 eller av og kun super shotgun som våpen. rundt 150% i liv er også god-sort.
Hr. Jenssen Skrevet 27. november 2004 Skrevet 27. november 2004 liero er jo fantastisk underholdende - spesielt med alt av reloading, loading times, og load & change satt til 0 eller av og kun super shotgun som våpen. rundt 150% i liv er også god-sort. Har du Liero EXTREME eller bare det "gamle" Liero? BTW: Vet, Liero er skikkelig artig, bare litt teit at man må lære seg selv å bruke rep...
Manrall Skrevet 27. november 2004 Forfatter Skrevet 27. november 2004 Mange gode forslag her no Kunne tenkt meg litt enklere/barne spill og helst split screen da, en maskin. Har sett rundt på nettet ei stund no, trur ikke d finnes mange slike spill jeg..
siDDis Skrevet 27. november 2004 Skrevet 27. november 2004 er ein mod som visstnok har det, aldri testa though
Windoge Skrevet 27. november 2004 Skrevet 27. november 2004 Swat 3, Deus Ex. Er det coop på Deus Ex? Både Swat og Deus Ex krever en mod såvidt jeg vet.
ilex Skrevet 5. desember 2004 Skrevet 5. desember 2004 den gode gamle klassikeren wacky wheels http://www.dosgamesarchive.com/download/game/56
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå