Gå til innhold

Feil med ipod!


Zevz

Anbefalte innlegg

Har problemer med ipoden min. Alt funket helt fint med itunes og fikk til å legge inn mp3'er osv... Men når jeg skulle skru den på for litt siden, slo den seg ikke på. Så jeg resetta den med å sette den i laderen, skru av og på hold og holde inn meny-knappen i 10 sek....

 

Det som skjer nå er at jeg først får apple-logoen. Så får jeg opp et bilde av en sånn apple-mappe med ett utropstegn foran! Når jeg kobler ipoden til maskinen får jeg heller ikke kontakt. WHAT TO DO?! :innocent:

 

Er en sånn ny ipod med 20 gb...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei, Ipod updater finner den ikke. Står bare at den ikke klarer å connecte sånn at den kan konfigurere ipoden...

 

Noen andre som har forslag til hvordan problemet kan løses?

 

edit: nå står bare det mappeikonet med utropstegn på skjermen hele tiden :no:

Endret av Zevz
Lenke til kommentar

Du...Prøv å lade den i et døgn eller noe...hvis Ipodene her helt fri for strøm så nytter det ikke å prøve å lade den opp gjennom USB, fordi det er minimalt med strøm som kommer ut der....Prøv å sett laderen i veggen å la den ligg i et døgn...da tror jeg nok du skal ha den opp å går igjen...

Lenke til kommentar

Flyttes til MP3-spillere.

 

Hadde samme problemet for en uke siden. Jeg koblet ipoden til en såkalt tynn klient på skolen. Denne slettet innholdet og rotet opp firmware i poden.

Å resette hjalp ikke. Har du prøvd å sette den i datamodus?

Det var det jeg fikk beskjed om at apple, men fikk likevel ikke fikset problemet. Derimot var jeg så heldig å få den til å fungere på en annen pc. Valgte gjennopprett og så fungerte den slik den skal.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...