Gå til innhold

Hva skal dere være i World of Warcraft?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har så mye jeg gjerne skulle vært :)

foreløpig for retail er det:

Dwarf Warrior og Undead Warlock som teller.

på us beta testen fikk jeg testet noen karakterer, der i blant tauren hunter til rundt level 30, ganske gøy å spille som hunter men orker ikke gå gjennom de samme 30 levlene med det første :)

bare å vente på retail nå :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jo man kan jo kjøpe us release men de samme reglene gjelder der som i korean beta greiene, du trenger da en amerikansk adresse og det å forfalske denne adressen er jo ikke helt lovlig.

uansett så spiller jeg everquest 2 for tiden og cdon sendte pre order kittet til WoW i dag så jeg klarer fint å vente på retail.

og grunnen til at jeg velger undead warlock i forhold til gnome er at jeg ikke liker gnomene :)

Skrevet
og grunnen til at jeg velger undead warlock i forhold til gnome er at jeg ikke liker gnomene :)

Den er jeg forsåvidt enig i :wee:

- selv om jeg er den typen som heller ser på funksjonaliteten på f.eks. en mob.tlf. fremfor design

Skrevet

spilte ikke CB, men skal spille FB!!!

Skal være Orc warlock/tauren shaman/tauren warrior/night elf rogue/night elf hunter...

Velger meg ut 2 av disse tror jeg...

Skrevet (endret)

"Jeg er Legolaz wannabe og skal spille Nightelf hunters"

Det er ikke noe som er mer deilig enn å dumpe borti en gimp hunter solo som jeg kan pløye over. Lett klasse for Shaman å drepe og jeg gleder meg til å drepe alle "goddie bleiebrukerne" på dette forumet :tease: Selv om Tauren er lettere å targete i PvP velger jeg å spille en, mest fordi race abilities til Orc IMO suger vs Taurens.

Endret av Blakken
Skrevet (endret)

Det er ikke noe som er mer deilig enn å dumpe borti en gimp hunter solo som jeg kan pløye over. Lett klasse for Shaman å drepe og jeg gleder meg til å drepe alle "goddie bleiebrukerne" på dette forumet  :tease:  Selv om Tauren er lettere å targete i PvP velger jeg å spille en, mest fordi race abilities til Orc IMO suger vs Taurens.

:nei:

teit post. Kan du ikke spille klassen din, eller den andre spiller sin bedre en du gjør din så har du tapt, å velge en klasse fordi at den "pwner" (eller hvordan det skrives) er bare teit. Det virker i værtfall i mine øyne som at du sier at alle andre klasser suger, og du kommer til å drepe alle uten problemer. Vist jeg misforstod deg der så beklager jeg, men tør påstå at det kan lett misforståes i så fall.

Har selv sett mange tauren shamans (veldig vanlig valg) som blir drept av personer som har "gimp" class uten problemer. (til og med av lavere lvls) Kunskap om klassen sin er ALT!

Og hva mener du egentlig med "goddie bleiebrukerne"? :hmm:

Endret av JRL
Skrevet

Det er ikke noe som er mer deilig enn å dumpe borti en gimp hunter solo som jeg kan pløye over. Lett klasse for Shaman å drepe og jeg gleder meg til å drepe alle "goddie bleiebrukerne" på dette forumet :tease: Selv om Tauren er lettere å targete i PvP velger jeg å spille en, mest fordi race abilities til Orc IMO suger vs Taurens.

Du får spille på samme server som meg da, så får vi se hvor kraftig en shaman virkelig er mot en hunter som vet hva han gjør :roll:

Gjest Slettet+9018234
Skrevet

Undead mage/priest

evnt

Human Mage

Skrevet (endret)

wow.. Fler humans og night elves enn horde til sammen...

Tror nesten jeg vil være horde allikavel jeg :yes:

Troll Shaman, eller troll priest, eller kanskje til og med troll warrior :roll:

edit: Ganske grei server denne her: http://www.warcraftrealms.com/censusdispla...77&factionid=-1http://www.warcraftrealms.com/censusdispla...77&factionid=-1

God balanse mellom Horde og alliance ihvertfall

Endret av uberhunter
Skrevet (endret)

JRL skrev:

Det virker i værtfall i mine øyne som at du sier at alle andre klasser suger, og du kommer til å drepe alle uten problemer

Hvor i den posten ble det noen gang nevnt andre klasser en Hunter? Og står det noen plasser at jeg kommer til å drepe alle andre lett? Nei.

Saken er såre enkel. I pvp, drepte jeg hovedsakelig Hunters og mages.. Kom borti en del Paladins som jeg ikke klarte å drepe, ikke at de greide på drepe meg heller men anyways. Det FLOMMER OVER av Hunters og Paladins. Jeg håper virkelig dette jevnes ut. Og hvorfor skal plutselig alle bli hunters? Jo, det er jo fordi alle ble så skammelig forelsket i Legolas fra Lotr og skal leke han. Slik har det jo vært i mange online spill siden release av LotR filmene, som jeg mener er mye teitere enn å velge en klasse som har gode muligheter til å drepe motstandere. Jeg spiller ikke for å tape, gjør du? :D

Zindre- skrev:

Du får spille på samme server som meg da, så får vi se hvor kraftig en shaman virkelig er mot en hunter som vet hva han gjør

Jeg kommer til å starte sammen med en større guild og det er uklart enda hvilken server vi starter på siden navn ikke er oppgitt enda. Men om du skulle velge samme server som meg, tar jeg gjerne imot utfordringene. Jeg har ikke til dags dato død mot en hunter 2 lvls over meg eller under så jeg håper du lever opp til ordene dine :thumbup:

Endret av Blakken

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...