Gå til innhold

ny P4 til ca 17k. Noen bedre?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er en god ide at det er plass til den nye cpu vifta på hovedkortet. Den jeg har anbefalt er diger. Den jeg har anbefalt kommer med kjølepasta.

 

Det burde gå an å spørre webshoppen selv om du kjøper fra flere. Er ikke sikkert du får et bra svar. Hadde kjøpt ram,cpu,hk,skjermkort og cpu kjøler fra samme sted dog. Det er disse komponentene som det er mest kluss med.

Lenke til kommentar

har du sett testen av MX1000 på gamer.no?

Den testen er så subjektiv så det holder. Har ikke selv den musa. Men av det jeg har hørt så er den super. Eneste er vel at den ikke er så bra til fragging. Og siden trådstarter ikke skal spille, så tar det ingen skade.

 

Ville kjøpt den musa selv. Men min MX500 holder fortsatt.

Lenke til kommentar

Ang. kabinett;

 

Hva er det som er gale med Thermaltake Xaser Tsunami? Ser bra ut, veier ikke noe særlig og er heller ikke så utrolig dyrt? Det kommer også med 3 store kabinettvifter som ikke bråker så sinnsykt mye - 21db - skulle være overkommelig for de fleste.

 

Det er mange tester av disse rundt og dette kabinettet får god omtale. Jeg linker til noen få omtaler jeg fant etter en rask "surf";

 

XtremeComputing.Co.Uk

 

PimpRig.com

 

Her er en link om du vil se video av kabinettet; 3dgameman.com

 

fastlanehw.com

Denne linken har mange "fine" bilder av kabinettet.

 

Det er mange, mange flere tester og omtaler av dette kabinettet der ute. Det får svært god omtale og hvorfor ikke teste dette ut om du er i markedet for et "pent" kabinett med god kjøling og lite bråk?

 

Det eneste minuset med dette kabinettet er at det er muligens litt dårlig plass for store strømforsyninger.

 

Jeg vet at jeg er en smule partisk siden jeg har et Thermaltake kabinett allerede, men det jeg har kommer ikke opp mot denne modellen fra Thermaltake. Jeg synes dette fortjener en sammenligning med de som dere allerede har nevnt.

 

Lykke til!

 

Ice T.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...