Gå til innhold

Hvorfor i *sensur* ble trådløst tastatur oppfunnet


zulo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Antakelig den mest meningsløse rallingen jeg har lest.

Gammel dagse tastaturer er i det minste festet til hoved kortet så du får ikke kastet det så særlig langt. Men det kan du med trådløse!

som du ser så forsvant det en del knapper fra tastaturet, nettop fordi du får så god fart og kraft siden tastaturet ikke er festet med ledning til dataen.Hadde tastauret hatt ledning så måtte jeg tatt ut ledningen for så å løpe og kaste det i bakken, ken på den tiden det tar å kravle seg under bordet for å få ut ledningen, så hadde sinnet vært forsvunnet! og skaden forhindret ( sorry fattern )

 

Anger management lille gutt, anger management!

Og dette viser til enda en ulempe, nemlig batterier! ikke nok med at du må kjøpe deg nye batterier, men du må det nesten annenhver uke!

 

hvis du la litt kroner i det, så kjøper man oppladbare batterier, som i utgangspunktet holder lenger, og dessuten bare en engangs investering.. (noen skarve hundrelapper)

 

må si jeg undrer meg over artikkelforfatterens mentale alder og tilstand.

 

forøvrig vil jeg legge til at cordless desktop er nydelig, ingen tråder som er i veien.

Endret av Goebbels
Lenke til kommentar
Antakelig den mest meningsløse rallingen jeg har lest.

Gammel dagse tastaturer er i det minste festet til hoved kortet så du får ikke kastet det så særlig langt. Men det kan du med trådløse!

som du ser så forsvant det en del knapper fra tastaturet, nettop fordi du får så god fart og kraft siden tastaturet ikke er festet med ledning til dataen.Hadde tastauret hatt ledning så måtte jeg tatt ut ledningen for så å løpe og kaste det i bakken, ken på den tiden det tar å kravle seg under bordet for å få ut ledningen, så hadde sinnet vært forsvunnet! og skaden forhindret ( sorry fattern )

 

Anger management lille gutt, anger management!

Og dette viser til enda en ulempe, nemlig batterier! ikke nok med at du må kjøpe deg nye batterier, men du må det nesten annenhver uke!

 

hvis du la litt kroner i det, så kjøper man oppladbare batterier, som i utgangspunktet holder lenger, og dessuten bare en engangs investering.. (noen skarve hundrelapper)

 

må si jeg undrer meg over artikkelforfatterens mentale alder og tilstand.

 

forøvrig vil jeg legge til at cordless desktop er nydelig, ingen tråder som er i veien.

beste svaret jeg har hørt på lenge her inne på forumet! :thumbup:

Lenke til kommentar

Alderen er stikkordet her-alder og bruksområdet.

 

Synes forøvrig innlegget var morsomt, minnet meg på mine Amiga dager når jeg stadig vekk måtte kjøpe ny joystikk etter en rundet kick off med brutter.

 

Vi som ikke klarer å skrive Norsk slik det skall se ut, må få lov å ha en mening, det er meget imponerendet hvor mange som henger seg opp i rettskriving her på forumet, som student har jeg sjeldent møtt noen som med så stor iver skreller skinnet av en stakkar som sliter med dystleksi eller lignendet (feilene flommer på merker jeg)

 

Forøvrig ser jeg stor fordel i å sitte på do å skrive dikt på trådløs tastatur, noe som ikke slo meg før nå, helt genialt da det er nesten umulig å bruke blokk på do av mangel på hardt og rett underlag.

Endret av simalarion
Lenke til kommentar

Jah..mange problemer man må stri med i det daglige dere. Noe som irriterer meg mer en trådløse tastaturer er "ord deling"..hvorfor kan ikke folk lære seg forksjellen på norsk og engelsk? I motsetning til britene elsker vi lange, sammensatte ord som datamaskinreparasjon og kjøpesenter--ikke "kjøpe senter"...for du skal vel ikke kjøpe et senter?

 

Vel, nok om det..har et trådløst tastatur hjemme, som jeg har kjøpt oppladbare batterier til. Disse skifter jeg en gang i måneden ca. Må si jeg overlever det..lader batteriene om natta :D

Endret av enl
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...