Gå til innhold

Dedicated server - andre kan joine, men ikke jeg!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har laget en dedicated server for CS 1.6. Prøvde også å lage til Source. Men problemet er at andre kan joine serveren min, men jeg kan ikke. Jeg var inni router-setup og forwarda 27000-27015 (UDP) og 27030-27039 (TCP). I tilleg forwarda jeg 1200 (UDP). Har prøvd med og uten 1200, men uansett skjer det samme. Noen som har noe forslag til hvorfor?

Takker for svar! :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ghmm... nei har ikke hatt det problemet, men jeg forwarda mer, forwarda fra 27000-28190 (elr noe, husker ikke helt...)

hvilken IP gir du til andre?

Skrevet

Gir IP'en min (Internett). Fant den på www.whatsmyipadress.com eller noe sånt. Men fikk det til nå. De andre kobla til meg med den adressa, mens jeg kobla til med lokalnettadressa til maskina mi. Da gikk det. Men det lagga noe helt sykt. Var oppe i 3-400. Hva har skylden? Bør jeg forwarde flere porter?

Skrevet

Poenget med en dedikert server er at den er DEDIKERT. Altså at den bare brukes til å hoste en server. på det viset skal det egentlig ikke være mulig å spille på den selv.

Skrevet

Jeg har 2MB linje fra Telenor..

Dere har vel rett i at en dedikert server skal være DEDIKERT. Tror dere det hadde gått like galt hvis jeg hadde brukt en annen maskin på samme maskin nettverket til dedikert server?

Skrevet

Er ikke pc'en kraftig nok? Specsa står i signatur...

Linja er som sagt tidligere 2MB linje. Listen server, hvordan setter man opp det?

Skrevet
Er ikke pc'en kraftig nok? Specsa står i signatur...

Linja er som sagt tidligere 2MB linje. Listen server, hvordan setter man opp det?

Er ikke sikker på om den er kraftig nok, men jeg tror ikke det.

Listenserver er "New Game".

Skrevet

Har du prøvd å connecte IP'en som står i dedicated server vinduet? Andre skal jo bruke din IP men eg greier fint å connecte med IP'en fra dedicated server vinduet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...