Gainwardseifer Skrevet 25. november 2004 Skrevet 25. november 2004 Hei, igjen... Jeg har kjøpt MOH PA (medal of honor pacific assautl) ver gang når jeg prøver å starte det, Krasjer hele pc'n å restarter.. Få ikkje noe feilmelding, eller noe, bare skjer av seg selv Added: kan heller ikkje bruker internet explorer. Komme meg inn i SWG Å det er noe som heter Cabfont som SUGER Ram. Alle andre spill virker, bortsett fra SWG Å mohpa, har reinstalla begge.. men de virker ikkje. noen som vet ka som feilar? Lizzie
Hr. Jenssen Skrevet 25. november 2004 Skrevet 25. november 2004 Kan være at du har spuware. Prøv å søke på google etter "ad-aware 6" last det ned, og la PC'en din bli rensket for alle mulige "urensligheter". BTW: Ad-aware er gratis, og når det kommer ei ny oppdatering, trykker du simpelthen på "update" knappen, inni selve programmet. kan heller ikkje bruker internet explorer. Mener du at du ikke får internett til å funke generelt, eller er det BARE internet explorer som ikke funker? (altså at du bruker Opera eller lignende)
Gainwardseifer Skrevet 25. november 2004 Forfatter Skrevet 25. november 2004 Internet Explorer er herpa, Bruker Mozilla Firefox nå, Menne er ikke sikker på at det er Spyware, som herper Moh PA, :S, skal teste å uninstalle det no, å se ka som skjer... =(
Hr. Jenssen Skrevet 25. november 2004 Skrevet 25. november 2004 Kompisen min hadde problemer med IE, Jeg lånte han min XP CD for at han skulle reinstallere hele XP, og PC'n hans funkre fett nå. Om du har en XP CD liggende å slenge, bruk den! Avinstaller XP, og installer det på nytt! Jeg garanterer at i allefall IE kommer til å funke da!
Gainwardseifer Skrevet 25. november 2004 Forfatter Skrevet 25. november 2004 Kanke jeg bare Installe IE på nytt? Asså laste det ned fra microsoft? Lizzie
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå