Gå til innhold

Ny info om 26. november


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvordan velger jeg om jeg enten vil ha CE eller vanlig da? Har de to forskjellige kit's, ett CE kit, og et standard kit? Eller sier jeg bare fra om hva jeg vil ha, og får en kvitering på det eller no sånt?

 

Hvordan får jeg da tak i CE når det endelig kommer ut? Får jeg tilsendt, eller må jeg kjøpe i butikk?

 

Håper noen vet...  :ermm:

Du sier til den snille damen/mannen bak kassaapparatet at du vil forhåndsbestille vanlig eller CE-versjonen.

 

Betakit er betakit.... finnes ingen forskjellige utgaver. Du får en kvittering ja,

som den snille damen/mannen bak kassaapparatet blir glad for om du tar vare

på, til neste gang du kommer for å hente den vanlige versjonen eller CE-versjonen

av spillet. De vil nok også spørre deg om navn og tlf nummer slik at de kan sette

navnet ditt på forhåndsbestillingslisten. Om de sender spillet til deg tviler jeg på,

men det går jo an å spørre? :innocent:

Ok, så for å få lov til å forhåndsbestille, må jeg kjøpe betakit'en? Og når jeg forhåndsbestiller, får jeg velge hvilken av de to utgavene jeg vil ha?

 

Og når jeg endelig kan kjøpe spillet som jeg da har forhåndsbestilt, får jeg 99 kroner avslag ved fremvisning av kvittering?

 

Har jeg forstått alt nå? :p

Lenke til kommentar

Må si jeg er stolt av butikkene på Lillehammer! Har vært innom både SpaceWorld og Free Record Shop, begge starter ikke før imorgen! Seriøse aktører :thumbup:

 

Synes det er veldig dumt av nettbutikker og andre butikker å starte med å selge pre-order kit, før 26/11-04.!! Utgiverne har da bestemmt at i morgen er det..!! Ingen dag før, eller seinere!!

Lenke til kommentar

Hmm jeg kan være litt enig, det er for dårlig at noen butikker ikke holder

tidsfristene etc. Men så har du det faktum at jeg selv er glad for at jeg har

fått tak i en betakey. Om det skjer på en torsdag eller fredag spiller over-

hodet ingen rolle for meg. Klart, kanskje noen går glipp av en betakey om

de ikke har hatt mulighet til å komme seg til en butikk før fredag kveld,

men det kan da ærlig talt ikke jeg, eller andre som får kjøpt betakey

tidligere, ta hensyn til. Førstemann til mølla, slik vil det som oftest være.

Lenke til kommentar
Da var min BetaKit fikset! Fra spiderman.no :D

 

Skal bli greit å bli med i Final Beta, men jeg er litt lei betas nå. Altså jeg vil gjerne ha en karakter som ikke blir slettet, for å si det sånn. For de kommer nok garantert til å wipe før retail slippes, som de gjorde i US :(

Bestilte også fra spiderman, fikk du noe info om WoW CE? Om du er garantert at du får det til release? Fann ingen info om det på siden deres....

Lenke til kommentar
ahh, preorder: done

 

FOR EN LETTELSE!

 

hvorfor skal solk ha CE?, akuratt samme som vanlig da.... bare at du får med masse unyttig shit.... samme spillet :D

Unyttig for deg er kanskje interessant/spennende for andre?

 

Selv gleder jeg meg til soundtracket og art-boka...

Art-book tror jeg blir digg!!!!

Denne blir garantert digg! Jeg kjøpte CE til Warcraft 3 og der var det også med ei art book. Det er arti å ha og de er virkelig gjennomført!

 

Fikk pre-order kittet i posten i dag fra Gamezone. Gleder meg som en unge til Final beta starter og å få CE i posten på nyåret. Det blir som en forsinket julegave! :)

 

Snart ferdig på jobb og da skal jeg hjem og høre på pre-order soundtracket. :)

Lenke til kommentar

var akkurat på elkjøp på notodden i telemark, de hadde ikke en gang fått summa seg til å bestille beta kitet :cry::cry::cry::cry:

 

de skulle sende en bestilling på det med en gang men siden bestillingen deres ikke blir registrert før til mandagen er det vel så og si umulig å få tak i da, i hvertfall på notodden. og internett for den saks skyld :(

 

jaja får vel hørt musikken da jeg kjøper collectors edition.

 

hadde vært hyggelig å fått spillt litt til på betaen før retail men sån er verden.......den hater meg :cry::cry:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...