Gå til innhold

Veldig plagsomme popups!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hver gang jeg åpner Internet Explorer så kommer det en popup. Hvordan kan jeg få bort dette? Jeg bruker spybot og ad-aware men det hjelper lite. Jeg bruker FireFox mest men det er noen sider der jeg må bruke IE.

Hjelp?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du noen form for popupstopper? Det finnes det jo en rekke av, f eks hos www.panicware.com. Dessuten har jo mange her foreslått å kjøre Ad-aware, Spybot og HiJackThis - bra saker. Glem heller ikke Spy Sweeper. Dette tar det meste og hjelper ikke det kan du gå inn i en systemfolder som heter inf.folder. Der finner du filen IERESET.INF. Åpne denne i NOTEPAD, fjern det du ikke vil skal starte når du åpner nettleseren din. Velg så lagre og du burde være i gang igjen - uten popups. Mulig at dette kun gjelder WIN. IE, Firefox vet jeg ikke så mye om.

jeg har XP SPII på alle pc'ene her i huset - og har ingen problemer. Eneste problem var at jeg måtte installere nettverkstilgangen på nytt på alle sammen.

Skrevet

:O Er det mulig det hjalp ikke med de popupstopperne :O

Dette er vist no seriøst hightech advanced programmed popups. Noen flere forslag til hva jeg kan gjøre?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...