Gå til innhold

Hl2, DVD rom!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hey, eg kjøpte nylig Hl2.. til min frustrasjon måtte du ha DVD-rom for å installere det.. Er det vanlig???

Nå kan jeg ikke spille allikevel :(

Hilsen trist person...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her er hva du gjør dersom du har god tid og bredbånd (Et døgn ca): Installer Steam, trykk på Browse Games, trykk på knappen nederst, skriv inn CDKey, last ned HL2

Her er hva du gjør dersom du har litt penger til overs: Kjøp en DVD-spiller. 300kr MAX! på shapper som Clas, Elkjøp og Expert

Har du ikke pengene eller tiden/bredbåndet får du vel bare levere tilbake spillet med en forklaring og håpe de er forståelsesfulle :)

Skrevet

prøvde det med cd-key... men da stod det at eg måtte ha hl2 på dataen.. :(

Og nei, eg har ikke penger, har allerede brukt 400kr på dette :(

Hilsen Prebba1

Skrevet (endret)
Husk at du har full returrett på spillet, så kjøp det heller via Steam!

Hvorfor har han det?

prøvde det med cd-key... men da stod det at eg måtte ha hl2 på dataen..

Og nei, eg har ikke penger, har allerede brukt 400kr på dette

Hilsen Prebba1

Prøvd å regge det på en ny Steam-konto? Det der har jeg nemlig ikke hørt om før.

Endret av Blib
Skrevet

Hvorfor ikke bare legge et av tidenes beste FPS spill en stund på hylla? skrape sammen noen penger og kjøpe en DVD-ROM! ;)

Er sikkert noen du kan vel få lov å låne en DVD-ROM av da som eks venner! :thumbup:

Skrevet

en dvd rom erdefinitivt en ting som bør investeres i nå, flere og felre spill kommer med det framover, og det er kun 3-400kr for en bra spiller, og om du har 600, så kjøper du en dual layer dvd brenner fra NEC, de t er billig det, om du ser tilbake et år

Skrevet

Jeg hadde heller ikke DVD rom når jeg kjøpte hl2 på lørdagn, men trur du ikke brutter hadde vanlig cd-rom/dvd-rom/cd-rwd og DvD-brenner-rom .. Jeg fikk hans ene så fikk han mitt der det ikke var noe dvd rom.. så da spiller jeg HL2 :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...