Gå til innhold

14iz nick på MSN


Vicviper

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Problemet for meg er ikke at folk har så lange nick, men at de bytter for hver gang de logger på.

Ene dagen kan de hete "Yo Wasssssuuuup" og neste dag "Yeah, weed, coce and babezzz<3<3" (tatt fra min liste)

 

Hvordan i faen skal jeg vite hvem som logger på uten å sjekke (og huske) mailen til personen ? Å hvorfor kan de ikke ha noe som har med dem å gjøre i nicket, som for eksempel navnet eller nicket. :realmad:

 

Løsningen på problemet var rett og slett å slette jævlene, så kan de prate til meg om de vil. :whistle:

 

Edit: Og hvorfor i all verden må jenter på mellom 12-15 legge meg til på lista si ? Tror de at jeg vil stifte bekjentskap til 12 åringer jeg ikke har anelse hvem er ?

Endret av BiaZ
Lenke til kommentar

Jeg må si at jeg helt enig med denne "kampanjen".. er ikke noe som er værre enn lange nick på MSN når man bruker web-basert messenger.. her er et lite utdrag med de værste:

 

http://newgrounds.com/portal/view/204176 (Away)

december black psalm (Away)

Hermanz <3 Anne Lovise <3 - If I were to walk that path, would you follow? -

Kristian|Toff caminoen går nå ^_^ (Idle)

Pål G. (I go where I please and I please where I go)

Sivi.! Me gips..!! ARG!! Trykklæif.. {Skole! sms Mæ} :p (Away)

(6) *MaRI !!!* =) ---> Skal til Oslo på juletrening!!Whee:D

:D :D :D :D This is me on December 13th and on December 16th :D :D :D :D

:D:D(=-!!ChristmasTime!!-=):D:D(F)Elsker deg av hele mitt (L) Berit(F)--->www.kimpetter.tk<---

dGs Crono sier: noob | ja, har du ikke skjønt det før nå? haha dust

HE VØNNE KINO BILETTA !!! KENN VILL BLI ME !!!!!!(l)(l)(l)(l)(l)(l)

 

her har jeg bare tatt med de værste da.. og disse har til og med forbedret seg!

 

jeg bruker selv bare navnet mitt og et kort sitat for å gjennspeile dagens humør..

eksempel for i dag: Bjørnar (akej..)

Lenke til kommentar
artig at folk tar dette innpå seg. :p Fortsett å spre budskapet til det norske folk.

 

Jeg bruker også trillian, med egene navn. Det var noen på lista mi (som ikke er så ille som de andre som har blitt postet) som tok dette veldig alvorlig, så de gjorde nickene sine verre. Så derfor bytta jeg navn.

 

 

Trådstarter er fjortiss. Derfor har han skrevet 14iz. Han hjalp meg bare med å spre budskapet.

*Kremt*

 

jeg har i allefall ikke laaange nick ;)

Tråden er ikke laget for å få fjortissene til å forandre seg vel ?

 

Det er uansett umulig.

Er vi litt pestimistiske ovenfor fjortisser kanskje?

 

Poenget er vel å få de til å bytte nick! Trenger ikke forandre seg..... men det forsto du vel? glupingen :love:

 

Siden noen lurte på hva slags nick som var OK for sånne som meg, her er lista over eksempel:

 

Nick/Navn:

Archon

Mona

Silje

Zer0

Sunnshine

Spinner

Shaddow

Petter

Falchon

Dark Angel

 

Osv osv.... uante muligheter er det. om du MÅÅÅÅ fortelle noe med nicket har så har vi en liten liste her:

 

Nick/Navn med noe du MÅ fortelle andre:

Ida|Fått lappen

Silje|Syden 2 uker [om du vil ha med når du kommer hjem så skriv nå det da]

Frenzy|[hjemmesiden din]

CyraX|Er borte denne helgen [borte kan jo erstattes med hvor du skal]

 

Sånn

:w00t:

 

Da er det bare å bytte nick (om du er fjortiss og har et mongo nick), bytte til Trillian (eller annet IM program), si fra til folk med irriterende lange nick eller bare slutte med alt som har med PC å gjøre. :!:

 

Skrivefeil rettes ikke!!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...