boyom Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 Cs er ikke så morsomt å spille alene... Men på LAN, pcw og spille med folk du skjenner er kult
-Raistlin- Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 gameplay kan jo bare ikke være tingen.. det er vel fordi valve har reklamert det opp i buksa på folk og de synes det er litt greit og derfor spiller det... alle andre mods til half-life er like kule som CS. CS i gameplay er ubalansert og merkelig på mange måter. grafikken (spesielt playerskins) er veldig dårlig og mapsa har alt for få originale ideer.
A.J Green Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 Valve reklamerer vel ikke akkurat for cs. Ikke slik de gjør Hl iallefall. Ikke alle andre mods til hl er like fete nei. Gameplayet i CS er genialt. Genialt enkelt. Grafikken har mer eller mindre vært uendret siden 99, så det kan vel ikke annses som et argument, kan det?
x3ptr Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 Selvom grafikken på Cs 1.6 er litt utdatert så er det vell spille gleden og følelsen du får av og spille som er det viktigste. tror egentlig at Counter-Strike er smak og behag... men jeg syntes Counter-Strike er veldig bra jeg Thx Gooseman
Blax Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 Det som er kult, er at du merker at du blir bedre. Du får til wildere fraggs, og du deltar mere og mere i PCW`er, og du føler at du bidrar med noe under kamp.. AG AG!
Mala Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 (endret) Det er ihvertfall ein ting som er spesielt med CS,og som rett og slett er heilt unikt. Det er nemlig følelsen av å ta knekken på motstanderen sin,en UNIK følesle som eg bare finner i CS. Noe heilt spesielt Endret 18. februar 2006 av Mala
A.J Green Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 Og den følelsen er umulig å forklare for de som aldri har vært så heldige å erfare den Nokså frustrerende egentlig
c7Nn Skrevet 18. februar 2006 Skrevet 18. februar 2006 cs ja, en artig historie:P jeg satt aldri på datan før jeg fikk meg cs for litt voer 1 år siden. men nå sitter jeg der hele tiden og skal utanne meg noe innen data;) heha.. men cs er det beste, men kan bli gangske irritert når man spiller public, så skaff deg clan eller spill mix pcw!! morro:D:D <3min aim:)<3 mvh nA | Circle7;)
Inc Skrevet 18. februar 2006 Skrevet 18. februar 2006 så har du de flotte "tøsene" som er der av og til.. det superfine språket som brukes, genial samfunnet, en følelse av samhørighet, respekt, varme og kjærlighet.. WTF er det jeg sier, STFU regga.
-Raistlin- Skrevet 18. februar 2006 Skrevet 18. februar 2006 konkurranse er det jo i alle andre spill. er det noe unikt i CS i det hele tatt?
Isbilen Skrevet 18. februar 2006 Skrevet 18. februar 2006 Det viktigste er ikke å vinne, men å gjøre livet surt for motstanderne.
-Raistlin- Skrevet 18. februar 2006 Skrevet 18. februar 2006 stakkars de som taper ja. de løper sikkert hjem til mora si.
Bear^ Skrevet 19. februar 2006 Skrevet 19. februar 2006 Noe som her hysterisk morsomt med CS er på LAN er å sitte å se på reaksjoner når folk dør og de reaksjonene som kommer ut. En som døde 3 ganger på rad. Ropte, skreik, slo vilt rundt seg og var skikkelig voldelig av seg. Fordi han døde 3 ganger i CS Så hva jeg synes er så bra med CS? Spiller ikke CS, men det er sinnsvakt morsomt å se folks reaksjoner når de dør i spillet.
Mala Skrevet 19. februar 2006 Skrevet 19. februar 2006 Bear^; ja der sier du noe, hender til tider eg slår og skriker om eg blir eid eg også,spiller bare CS på skolen da,så er kansje ikkje så dumt å roa seg av og til :!:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå