PoWerFeeD Skrevet 22. november 2004 Skrevet 22. november 2004 (endret) Akkurat nå sitter mange å downloader, innstalerer og spiller WoW retail. (kjip tanke) Akkurat hvorfor vi ikke får gjør dette nå har jeg hørt mange forklaringer på, men jeg stiller meg uforstående til dem, kanskje jeg ikke vil forstå. Kanskje jeg også vil sitte å drømme meg vekk i en Verden av Warcraft Uansett så er det bare 3 dager til vi "på andre siden av dammen" kan forhåndsbestille spillet. Og jeg venter ennå i spenning på når Open EU Beta Starter. Håper faktisk at det blir den 26. november, og at blizzard overrasker hele Europa med at WoW kommer ut før jul! Kan ikke tenke meg en bedre julepresang. Eller? Tara Reid gir bj's må jo være bedre ----> snap.. trodde det var 23. i dag <-------- Endret 22. november 2004 av PoWerFeeD
Zlash Skrevet 22. november 2004 Skrevet 22. november 2004 Utrolig kjipt ja. Spesielt ettersom 23.november er fødselsdagen min
MindTooth Skrevet 22. november 2004 Skrevet 22. november 2004 Gleder meg fryktelig mye til 26. november, og EU Open Beta!!!
OscarWoHA Skrevet 22. november 2004 Skrevet 22. november 2004 Verden av Krigskraft før jul må vel være noe av det jeg ønsker meg mest. 2 uker med 24/7-spilling. *drømme videre*
TwiiK Skrevet 22. november 2004 Skrevet 22. november 2004 Håper faktisk at det blir den 26. november, og at blizzard overrasker hele Europa med at WoW kommer ut før jul! Kan ikke tenke meg en bedre julepresang. Du bør lette på steinen din og se deg rundt. Blizzard har jo nettopo sagt at european open beta kommer en gang i desember og at spillet kommer retail Q1 2005.
hennigolsen Skrevet 22. november 2004 Skrevet 22. november 2004 Lurer på en ting.. tror dere at det er mulig å kjøpe US Wow, paye for et par mnd, så gå over til Eu når det kommer?
PcT Skrevet 22. november 2004 Skrevet 22. november 2004 Hvis du får til paypal er det fullt mulig siden blizzard sier at USA folk kan gå over til EU servers når dem kommer og motsatt greier du å få tak i us version så kan du komme tilbake for å si det sånn
apoxdigital Skrevet 22. november 2004 Skrevet 22. november 2004 Hvis du får til paypal er det fullt mulig siden blizzard sier at USA folk kan gå over til EU servers når dem kommer og motsatt greier du å få tak i us version så kan du komme tilbake for å si det sånn Må man da i verste fall kjøpe den US versjonen og i tillegg kjøpe EU versjonen når den kommer ?
Singularity Skrevet 22. november 2004 Skrevet 22. november 2004 (endret) Nei, det han sier er at du kan spille på EU servere med US utgaver når EU WOW er spillbar. Og motsatt, hvis du vil vente til EU WOW åpner. Men dette er i høyeste grad ikke bekreftet fra Blizzard enda. Fordi om jeg også heller mot den løsningen. Etter EU lanseringen gidder de ikke holde folk i sjakk lenger. Siden de har oppnådd det de ønsket med å lokalisere salget slik at europeiske butikker ikke mistet 50k salgsenheter til amerikanske nettbutikker... -- Det som er viktig å forstå her er Blizzards forhold til informasjon(I likhet med mange andre spillprodusenter), det er bedre å si noe som er helt sikkert i siste liten - enn å si noe usikkert lenge før det er behov å informere om det. Ett godt eksempel på dette er det faktum at serverne er anonymiserte i USA helt frem til åpningen. Dette er for å forhindre det som skjedde med Test Server 4 i betaen der borte. Alle de store PVP klanene samlet seg på en server, noe som ikke akkurat var optimalt for fordeling av serverpresset. Denne infoen kom Blizzard med i tolvte time før Open Betaen stengte. Og forståelig nok ble klanene 'mindre begeistret', og de må nå vente til en siste klan medlemmet har fått spillet før de velger serveren de kan spille på. Endret 22. november 2004 av Singularity
Murdin Skrevet 22. november 2004 Skrevet 22. november 2004 Frå blizzard sin siste press release : "For those European gamers still wishing to play with their American friends on the North American servers, and vice versa, Blizzard will provide a means to make this possible after the European launch."
Singularity Skrevet 22. november 2004 Skrevet 22. november 2004 Frå blizzard sin siste press release : "For those European gamers still wishing to play with their American friends on the North American servers, and vice versa, Blizzard will provide a means to make this possible after the European launch." Yup, du har rett. Leste ikke den siste paragrafen der. Det vil si at de vil åpne opp serverne for global keys etter EU releasen. Eller, du må kanskje konvertere keysen din slik at du MÅ spille på US serveren etter EU release. Eller en annen finurlig måte Blizzard finner opp før den tiden. Men uansett vil det bli en løsning på dette ved EU lanseringen.
IwwY^^ Skrevet 22. november 2004 Skrevet 22. november 2004 Dette virker jo meget fint ut da. Men du får selvfølgelig ikke flyttet over characters du har laget på US servers til EU. Er det noen forskjell på selve EU og US versjonen? Virker jo tydligvis ikke slik siden de kan spille på samme servere. Så da ser jeg ingen vits i å ikke bestille fra USA isåfall.
Murdin Skrevet 22. november 2004 Skrevet 22. november 2004 Yup, du har rett. Leste ikke den siste paragrafen der. Det vil si at de vil åpne opp serverne for global keys etter EU releasen. Eller, du må kanskje konvertere keysen din slik at du MÅ spille på US serveren etter EU release. Eller en annen finurlig måte Blizzard finner opp før den tiden. Men uansett vil det bli en løsning på dette ved EU lanseringen. Tipper det blir full frihet til å velge server ei stund etter EU releasen. Ser ikkje heilt at Blizz skal gjere det for tungvint. Men, må nok ikkje rekne med at ein får flytta over chars. frå server til server.
ccalz Skrevet 23. november 2004 Skrevet 23. november 2004 euro open beta december en plass, release januar en plass
SilverCRX Skrevet 23. november 2004 Skrevet 23. november 2004 (endret) I usa ble stress-testen startet 3.november. 5 dager senere startet open beta. Den 18.november var open beta slutt. Hvis det blir likedan i EU, kan det se ut som en lansering skjer i løpet av de to første ukene i januar. Uansett, jeg skal være med fra det første sekundet jeg har mulighet (ved å forhåndsbestille) Edit: På US-beta var det endel snakk om at "pets"'ene som følger med CE ville kun være mulig å bruke med Hunter-klassen. Ser ikke helt at det skal være nødvendig, iom. at CE-pets ikke slåss. Alle klassene kan ha f.eks katter som pets. Noen som vet noe konkret her? Endret 23. november 2004 av SilverCRX
Singularity Skrevet 23. november 2004 Skrevet 23. november 2004 (endret) Edit: På US-beta var det endel snakk om at "pets"'ene som følger med CE ville kun være mulig å bruke med Hunter-klassen. Ser ikke helt at det skal være nødvendig, iom. at CE-pets ikke slåss. Alle klassene kan ha f.eks katter som pets. Noen som vet noe konkret her? Heh, tror nok din oppfattelse av dette er riktig. Hunters har companions i form av dyr som lvl'er opp og slåss sammen med deg. Men kjæledyrene kan alle klassene ha. Alle karakterer kan tilegne seg et mangfold av 'kjæledyr' under spillets gang, enten via quests eller ved salg hos ulike forhandlere. Disse dyrene har ingen funksjon bortsett fra å gjøre karakteren din litt mer unik og fargerik. De vil være 'soulbound', akkurat som en del av de fetere itemsa. Det vil igjen si at du ikke kan trade de vekk. Når du fyrer opp spillet etter å ha installert CE, så vil det vente en liten boks(eller tre?) i inventoryen på characteren din. Kan være at det er tre bokser, siden det er panda, zergling og minidiablo som er tilgjengelig ved kjøp av Collectors Edition. Du kan bare ha ETT aktivt kjæledyr om gangen. Men ha hele inventoryen full av bokser med ulike dyr: som wyrmling, raptor, katter osv. En grei info om kjæledyr kan du lese i denne journalen hentet fra www.worldofwar.net. Endret 23. november 2004 av Singularity
tomprest Skrevet 23. november 2004 Skrevet 23. november 2004 Open beta i starten på Desember Fullversjon 21.Jan 2005
PoWerFeeD Skrevet 23. november 2004 Forfatter Skrevet 23. november 2004 Open beta i starten på DesemberFullversjon 21.Jan 2005 Kilder? Eller er dette bare spådom fra din side?
tomprest Skrevet 23. november 2004 Skrevet 23. november 2004 Les http://en.wow-europe.com/ http://www.tradition.se/
MindTooth Skrevet 23. november 2004 Skrevet 23. november 2004 (endret) Når du fyrer opp spillet etter å ha installert CE, CE?? Collectors Edition.?? Endret 23. november 2004 av Birger_Nord
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå