Gå til innhold

Treg mus ved høy oppløsning!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei!

Har akkurat skaffet meg Breed, gleden var stor da jeg fant ut at jeg kunne ha maks oppløsning uten hakking, men den gleden varte ikke lenge i og med at musen hang etter når jeg bevegde meg.

Er det noen råd til ting en kan gjøre for at musen skal "oppføre" seg skikkelig?

Det er også slik med andre spill, men ikke i samme grad...

Endret av P-in-P
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan slenge på litt HW også;

Asus K8N-E Deluxe

AMD Athlon 64 3000+ 2.0 GHz

1024MB TwinMos DDR 3200

GeCube 9600XT 128MB - 500Mhz

Innstillingene jeg brukte i spillet:

1600*1200 24bit 70Hz

Texture size: High Resolution

AntilAliasing Mode: Quality level 3

VSync: På

Skrevet

altså, jeg tror fyren skjønte selv at det bare var å sette ned oppløsning, da problemet oppstod når han skiftet til høyere oppløsning.

Har du høy eller lav sensitivity? Graffikken hakker ikke, mens musa gjør det, eller?

Skrevet

Bruker mx1000 så den skulle det ikke være noe galt med ;)

Å sette ned oppløsningen hjelper selvfølgelig, men det er ikke det som er problemet!

Forbindelsen er bra den for det er bare et problem i spill og mottakern er ikke så langt unna!

Hverken grafikk eller mus "hakker", musa er bare treg til å følge etter mine bevegelser hvis dere skjønner hva jeg mener...

Sensitivityn kan vel sammenlignes med mellom 1.6-2.0 i CS for å sette perspektiv på det...

Skrevet

Nei, tror du det hjelper?

Det er ikke det at den ikke flyttes så langt som den skal det er bare at den henger etter! Hvis jeg drar den til andre kanten av skjermen og stopper tar det noen hundredelssekunder før den kommer etter....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...