tbend Skrevet 22. november 2004 Skrevet 22. november 2004 Har allerede instalert det på to maskiner i familien og det funket fett på begge! Men man må vel ha nett for å få det til å funke!... ?
rvenes Skrevet 23. november 2004 Forfatter Skrevet 23. november 2004 Steam/VALVe on Monday have disabled around 20,000 Steam accounts for using illegal HL2 CD Keys see here for more information and fun. For those of you that are tempted to try and use HL2 illegally, I believe VALVe may have some more surprises up their sleeves. They have a FAQ just in case you are not sure why your account has been disabled. hmm... smekk på fingrene for piratfolka... hehehe, eg likte den litt eg...
A|3x Skrevet 24. november 2004 Skrevet 24. november 2004 Altså, steam forhindrer mye piratkopiering. Grunnen til dette er at det er ikke så forbanna enkelt å få det til å funke med piratversonen. Ikke alle 12åringene med adsl klarer det, så de kjøper det, siden de ikke får det til på første forsøk. Akkurat som brannmurer. En brannmur sikrer deg fra alle fjortissene (altså 99%), men de som virkelig vil inn i systemet, klarer det.
Mato Skrevet 24. november 2004 Skrevet 24. november 2004 (endret) ikke det at jeg har spillet , men jeg synes tiltaken mot piart kopiering er bra , selv om jeg bruker mye av det , men som er det for og finne ut om spillet er bra eller om eg har maskin til og kjøre det og jeg er av den gruppen som synes at spille ser best ut på en stor tv på en konsol , og hvist hl2 kommer til x-box står eg først i køen for og kjøpe det EDIT : og selfølglig med full 5.1 lyd på full guffe Endret 24. november 2004 av FtZ-
Lch Skrevet 24. november 2004 Skrevet 24. november 2004 (endret) hmm... smekk på fingrene for piratfolka... hehehe, eg likte den litt eg... Den saken gjelder folk som har utnyttet en 'feil' ved Steam og en cdnøkkel fra en ATi-voucher som en eller annen fjott postet på et forum. Jeg har lest en nyhetsartikkel av en eller annen idiot (azzkikr elns) som påstod at VALVe har sluppet og satt opp en torrent elns og samlet inn iper og bannet disse. Han ble flamet herfra og til helheim for den dumskapen, men alle kommentarene ble slettet fra artikkelen. Forståelig nok. Når det gjelder warez-rlser av HL2, så finnes det flere, hvorav mange er fake, og flere er gjenpakkede versjoner av den første eller properen som kom ut noen dager etterpå. Den første versjonen kom ut noen timer etter at HL2 var sluppet, og funket visstnok delvis. Med et par enkle parametre i autoexec.cfg skal den visstnok funke for 9 av 10 'warezd00ds'. Etter den første kom det iallefall to versjoner som var basert på den første, begge disse skal visstnok funke, men lider av noen av de samme problemene som den første. Igjen fiksbart med noen enkle parametre i autoexec.cfg. Så har det kommet en proper fra folkene som gav ut den første. Alle disse er basert på Steam-nedlastingen, det har ennå ikke kommet en versjon som er basert på dvden. Jeg vet at properen funker fint, selv om den OGSÅ lider av de samme feilene som de andre (AI-bugg, node path-tingen, rød AUX-meter og ingen secondary ammo-display) Personlig har jeg kjøpt og betalt HL2 på dvd, men kunne godt tenkt meg en no-dvd 'patch' til den. Har ikke spilt noe særlig da lydbuggen gjør meg gal. VALVe driver visstnok å finpusser på en patch som skal fikse dette, og den skal komme i morgen. http://www.blep.net/hl2stutter/ Edit: Håper dette ikke bryter retningslinjene, jeg har vært forsiktig med å ikke nevne for mange detaljer ved de forskjellige rlsene. Endret 24. november 2004 av LarsC
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå