Gå til innhold

HL2 Deathmatch ALFA ute!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Ja jeg fikk mail idag. Og da viser det seg at [bio] fra justbio.de har laget en litt mer interface-drevet (som cs:source) versjon av den nå godt kjente multiplayer funksjonen i HalfLife 2. Den er forstsatt i tidlig tidlig alfa, men den oppgraderes fort.

Inneholder:

- Create/Join Game i multerplayer menyen

- 2 heller dårlige maps, men de fungerer.

- Man får bruke gravitygun, hagle osv...

- Man slipper bruke consollen.

Install:

Unzip vedlagt mappe til:

X:\Steam\SteamApps\skymarshal\half-life 2\

Da skal det se sånn ut:

X:\Steam\SteamApps\skymarhall\half-life 2\hl2mp

Gå i steam, velg PLAY GAMES, høyreklikk på HALFLIFE 2 og velg properties. Så åpner du "lanuch options" og skriver:

-game hl2mp

Da er det bare og starte HalfLife 2, og du har multiplayer i menyen og 2maps til rådighet foreløpig.

Endret av SkyMarshall
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Æsj! Denne fjerner jo alle saver og man kan jo ikke spille SP! :thumbdown" Greit at det er alpha, tror jeg utsetter neste installasjon etter et par 1000 oppdateringer! :mad:

Skrevet

Funka dårlig hos meg, kom ikke opp noe mp alternativ i menyen, og jeg fant ingen av de save gamene mine når jeg prøvde å loade game. Heldigvis var det bare å fjærne det fra launch properties igjen da...

Skrevet

Blir fikset på nå det. Men er bare å fjerne taggen du la til da, så er alt tilbake igjen. Det skal ikke være på skinner. Den er et par dager gammel alfa, man får spilt. Men det er det. Akkurat som den andre muligheten man har med console-greiene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...