Gå til innhold

Pro Evolution Soccer 4


vizit

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kongespill. Fikk det i dag fra CD-WOW, klart bedre enn FIFA når det kommer til spillbarhet. Og kjøper man seg en Max Drive så kan man laste ned oppdaterte lag/trøyer osv fra nett å legge inn på PS2'en, så er ikke noe stort problem at spillet ikke har lisens. Hvis man absolutt _må_ ha spillere som ligner mest mulig på "originalen" så er FIFA fortsatt et bedre valg men når det kommer til spillbarhet da er PES ledende.

FIFA blir bedre år for år men det er altså ikke nok med EA Sports Canada's store budsjett for å ta knekken på Konami her.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Ingen over, ved siden og sannsynligvis laaaangt ned til de under!

 

Har vel spilt PES fra 2'ern av. Er et spill som overgår alt annet. Personlig likte jeg FIFA fram til 99 kom. Men de fikk aldri forbedret seg så mye som ihvertfall jeg syns de burde til nye utgaver. (Skal legges til at '05 ikke er så værst i sammenligning med '04)

 

PES er i en klasse for seg. Helt suverent! Og nå med 4'ern ute er det bare himmel.

Var faktisk på en lokal "turnering" idag, og på vei til å søke om det er noe litt mer organisert, og større på gang... Would love to see that!

Endret av Waiting4God
Lenke til kommentar

Fifa 2005 var en fin forbedring til Fifa 2004. Men etter at jeg fikk PES4 har jeg ikke levnet Fifa 2005 en tanke. Når man først får litt taket på PES4, så er det rett og slett genialt.

 

Man tenker fotball når man spiller det, noe man ikke gjør i Fifa, og derfor må man avvennes fra hele Fifa tankegangen for å kunne spille PES på best mulig måte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...