stalemate Skrevet 20. november 2004 Skrevet 20. november 2004 Har et problem med NFSU2 - både demoen og fullversjonen starter rett og slett ikke. etter at man starter spillet, blir skjermen svart, og maskinen går tilbake til desktopen. Hadde samme problemet med demoen til NFSU 1 også. Specs: XP2600@2200mhz Ati Radeon 9800 pro 1024mb minne Såvidt jeg vet med det som er av activeX installert. Har også prøvd - NoCD-Patcher, oppdateringspatcher (i fullversjon) Dette er helt sikkert et vanlig problem (hørt om flere), som har gått meg hus forbi, men jeg spiller ikke så veldig ofte, og fant det liksom ikke helt på Google heller... hjelpes?
mESA Skrevet 20. november 2004 Skrevet 20. november 2004 Slik skjedde med meg når jeg spilte thps3 (på gamlemaskina), men der virket demoen, pga der kunne jeg stille på noe. (vet det ikke er til samme spill, og kanskje dette ikke hjalp deg stort, men prøvde )
stalemate Skrevet 20. november 2004 Forfatter Skrevet 20. november 2004 (vet det ikke er til samme spill, og kanskje dette ikke hjalp deg stort, men prøvde ) Takk likevel
ttt Skrevet 20. november 2004 Skrevet 20. november 2004 i need for speed underground (1), så var det noko styr om at du måtte velge australia som region på maskina for å spele det. dette vart fiksa i ein seinare patch, så det er rart vist dette problemet framleis er i NFSU2, men du kan no alltids prøve det.
iCar Skrevet 21. november 2004 Skrevet 21. november 2004 (vet det ikke er til samme spill, og kanskje dette ikke hjalp deg stort, men prøvde ) Takk likevel slå av bak lysene elelr juster litt i grafikken
stalemate Skrevet 3. desember 2004 Forfatter Skrevet 3. desember 2004 for sener referanse hvis det er flere enn meg som dulter borti problemet; Omega-driverene fungerer fint!
NothgaliC Skrevet 3. desember 2004 Skrevet 3. desember 2004 i need for speed underground (1), så var det noko styr om at du måtte velge australia som region på maskina for å spele det. dette vart fiksa i ein seinare patch, så det er rart vist dette problemet framleis er i NFSU2, men du kan no alltids prøve det. Vet du hva du snakker om? det var english (US) elns. Og det problemet er ikkje i NFSU2.
Zemeckis Skrevet 3. desember 2004 Skrevet 3. desember 2004 (endret) Grafikken i NFSU2 til meg er ganske pixlet eller hvordan jeg skal si det. Alt er som Psone grafikk bortsett fra bila. Men på demoen var alt fint. Skal se om jeg får postet et bilde etterhvert. Endret 3. desember 2004 av Zemeckis
ttt Skrevet 3. desember 2004 Skrevet 3. desember 2004 i need for speed underground (1), så var det noko styr om at du måtte velge australia som region på maskina for å spele det. dette vart fiksa i ein seinare patch, så det er rart vist dette problemet framleis er i NFSU2, men du kan no alltids prøve det. Vet du hva du snakker om? det var english (US) elns. Og det problemet er ikkje i NFSU2. ja. og har ikkje prøvd NFSU2, men eg gav han bare eit forslag i håp om at eg kunne hjelpe han. i motsettning til ditt innlegg som ikkje var til noko hjelp.
NothgaliC Skrevet 3. desember 2004 Skrevet 3. desember 2004 Joda men ditt forslag hadde feilinformasjon i seg.
ttt Skrevet 3. desember 2004 Skrevet 3. desember 2004 Joda men ditt forslag hadde feilinformasjon i seg. eg sa vel ikkje noko som var feil
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå