Gå til innhold

NFSU 2 - not for me?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har et problem med NFSU2 - både demoen og fullversjonen starter rett og slett ikke. etter at man starter spillet, blir skjermen svart, og maskinen går tilbake til desktopen.

Hadde samme problemet med demoen til NFSU 1 også.

Specs:

XP2600@2200mhz

Ati Radeon 9800 pro

1024mb minne

Såvidt jeg vet med det som er av activeX installert. Har også prøvd

- NoCD-Patcher, oppdateringspatcher (i fullversjon)

Dette er helt sikkert et vanlig problem (hørt om flere), som har gått meg hus forbi, men jeg spiller ikke så veldig ofte, og fant det liksom ikke helt på Google heller...

hjelpes?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slik skjedde med meg når jeg spilte thps3 (på gamlemaskina), men der virket demoen, pga der kunne jeg stille på noe. (vet det ikke er til samme spill, og kanskje dette ikke hjalp deg stort, men prøvde :innocent: )

Skrevet

i need for speed underground (1), så var det noko styr om at du måtte velge australia som region på maskina for å spele det. dette vart fiksa i ein seinare patch, så det er rart vist dette problemet framleis er i NFSU2, men du kan no alltids prøve det.

Skrevet
(vet det ikke er til samme spill, og kanskje dette ikke hjalp deg stort, men prøvde :innocent: )

Takk likevel :)

slå av bak lysene elelr juster litt i grafikken

• 2 uker senere...
Skrevet
i need for speed underground (1), så var det noko styr om at du måtte velge australia som region på maskina for å spele det. dette vart fiksa i ein seinare patch, så det er rart vist dette problemet framleis er i NFSU2, men du kan no alltids prøve det.

Vet du hva du snakker om? det var english (US) elns. Og det problemet er ikkje i NFSU2.

Skrevet (endret)

Grafikken i NFSU2 til meg er ganske pixlet eller hvordan jeg skal si det. Alt er som Psone grafikk bortsett fra bila. Men på demoen var alt fint. Skal se om jeg får postet et bilde etterhvert.

Endret av Zemeckis
Skrevet

Vet du hva du snakker om? det var english (US) elns. Og det problemet er ikkje i NFSU2.

ja.

og har ikkje prøvd NFSU2, men eg gav han bare eit forslag i håp om at eg kunne hjelpe han. i motsettning til ditt innlegg som ikkje var til noko hjelp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...