Mr_Tiger Skrevet 20. november 2004 Skrevet 20. november 2004 Vel, jeg får melde meg inn i rekkene for de som er ferdig med hl2. Hva skal man finne på nå da, dagene blir ikke det samme nå.. Det er nesten litt trist å bli ferdig med hl2. Vi får vel glede oss til mp kommer, den kommer vel snart...håper det Vet ikke med dere men, jeg likte det brettet med buggyen best. Det blir liksom litt mere å se på når man er ute i det fri..blir litt trangt og mye likt i husa samt gangene.
Staalkontroll Skrevet 20. november 2004 Skrevet 20. november 2004 Vi får vel glede oss til mp kommer, den kommer vel snart...håper det Håper det kommer snart
Glipp Skrevet 20. november 2004 Skrevet 20. november 2004 Seriøst? trudde ikke den kom allikavell jeg.. når kommer den ?
Mr_Tiger Skrevet 20. november 2004 Forfatter Skrevet 20. november 2004 Vi får vel glede oss til mp kommer, den kommer vel snart...håper det Håper det kommer snart ja, håper at folk legger ut beskjeden her på hw så fort dem ser at den er tilgjenge lig....tilfelle jeg skulle gå glipp av det. Gammel bf veteran søker hl2 mp klan...best å være tidelig ute Begynner å bli litt lei bf nå...har spilt i en klan flere år nå.
SkyMarshall Arts Skrevet 20. november 2004 Skrevet 20. november 2004 Seriøst? trudde ikke den kom allikavell jeg.. når kommer den ? Halflife 2 Deathmatch Mod Det ser kanskje ikke så veldig optimistisk ut akkuat nå, men dette kommer ikke til og ta lang tid. Ifølge interjuver med Halflife2.net osv. så har det kommet frem at de bare venter på den fulle sdk'n så de kan begynne og lage det ferdig. Flere maps er allerede ordnet, og man vil få se remakes av de glamle HLDM mappene (Crossfire) osv. i første omgang - så blir det flere etter det som utnytter uteområd-mulighetene i Source til fulle. Det kommer ikke til å ta så lang tid som en vanelig mod, fordi her er det ingen vits og skinne våpen og lignende selv, siden det bare er en ren deathmatch mod. Det vil si at alt er skinnet og brukt i spillet fra før. Bortsett fra maps og andre ting de vil plusse på. Det er jo allerede en "gjemt" Multiplayer i HalfLife 2, så det er mulig de bare viderebygger på den. Det er iallefall ikke langt unna ...
Fixer'n Skrevet 20. november 2004 Skrevet 20. november 2004 Vel, jeg får melde meg inn i rekkene for de som er ferdig med hl2.Hva skal man finne på nå da, dagene blir ikke det samme nå.. Det er nesten litt trist å bli ferdig med hl2. Vi får vel glede oss til mp kommer, den kommer vel snart...håper det Vet ikke med dere men, jeg likte det brettet med buggyen best. Det blir liksom litt mere å se på når man er ute i det fri..blir litt trangt og mye likt i husa samt gangene. Ok det er bare å sette seg ned å vente på HL3 da venter i spenning.
Scortech Skrevet 20. november 2004 Skrevet 20. november 2004 Fikk Half-Life 2 på onsdag og var ferdig med spillet igår kveld.Det var utrolig artig og bra spill. Men kort som bare det. Fy flate. Spill blir bare kortere og kortere.
Bandana Skrevet 20. november 2004 Skrevet 20. november 2004 Jepp, da er det bare å vente på HL3 og Multiplayer modus. Men jeg har hørt noen rykter om at Valve skal lage noen flere singleplayer maps som fortsetter på historien, så jeg håper dette også er sant.
Carl M Skrevet 20. november 2004 Skrevet 20. november 2004 HL2 = done : Spille igjen, og igjen, og igjen og igjen og igjen...
Hr. Jenssen Skrevet 20. november 2004 Skrevet 20. november 2004 Jeg likte alle brettene hvor DOG var med, jeg! Først trodde jeg at han skulle kaste den containeren på meg! ...Hehe...
Mr_Tiger Skrevet 20. november 2004 Forfatter Skrevet 20. november 2004 [iC' date=20/11/2004 : 14:18] Jeg likte alle brettene hvor DOG var med, jeg! Først trodde jeg at han skulle kaste den containeren på meg! ...Hehe... Jeg også, ble nesten litt redd da. Det var litt trist at man ikke fikk si hade til dog...
Glipp Skrevet 20. november 2004 Skrevet 20. november 2004 [iC,20/11/2004 : 14:18] Jeg likte alle brettene hvor DOG var med, jeg! Først trodde jeg at han skulle kaste den containeren på meg! ...Hehe... Jeg også, ble nesten litt redd da. Det var litt trist at man ikke fikk si hade til dog... Jepp syntes DOG var drit kul
Hr. Jenssen Skrevet 20. november 2004 Skrevet 20. november 2004 [iC,20/11/2004 : 14:18] Jeg likte alle brettene hvor DOG var med, jeg! Først trodde jeg at han skulle kaste den containeren på meg! ...Hehe... Jeg også, ble nesten litt redd da. Det var litt trist at man ikke fikk si hade til dog... Jepp syntes DOG var drit kul Håper det blir laget en mod hvor du kunne kontrollere, eller kjempe sammen med store hærer av DOGs!
nerd-light Skrevet 20. november 2004 Skrevet 20. november 2004 hmmm, lurer på om det kommer en tileggspakke hvor du kan spille alyx jeg kanskje i tredjeperson slik som tomb raider hehe. Hvordan ville det blitt mottatt ?
Glipp Skrevet 20. november 2004 Skrevet 20. november 2004 hmmm, lurer på om det kommer en tileggspakke hvor du kan spille alyx jeg kanskje i tredjeperson slik som tomb raider hehe. Hvordan ville det blitt mottatt ? HL2 i 3rd person? Nei takk iaf fra min side
PioUs-JiN Skrevet 20. november 2004 Skrevet 20. november 2004 hmmm, lurer på om det kommer en tileggspakke hvor du kan spille alyx jeg kanskje i tredjeperson slik som tomb raider hehe. Hvordan ville det blitt mottatt ? eh.. tredjeperson.... det er bare j### å styre da men tankten om alyx er god
diskvask Skrevet 20. november 2004 Skrevet 20. november 2004 Jeg synes slutten kom brått på. Så satt jeg der, og tenkte nettopp; hva nå. Jeg er enig med de som synes at det burde vært forklart mer om historien bak det totalitære styret. Mer historie omså på bekostning av litt mindre action hadde passet meg bra. Men med så mange løse tråder som vi sitter igjen med, så har Valve stor frihet til å velge hvordan de vil lage neste episode.
Mr.MadCow Skrevet 20. november 2004 Skrevet 20. november 2004 Ble ferdig med Half-Life 2 kl 19.45 idag/kveld og syntes det var altfor kort, men et OK spill, litt enkelt kanskje! men, men... Det som var litt dumt, var at de første kappitlene handlet om å komme tilbake til Dr. Eli (elns) og Barney, Alyx o.l, de fortalte jo ikke "historien" i disse, (det gjorde de jo ikke i det hele tatt). Håper det kommer noen flere singelplayer-maps, som en eller annen nevnte! Trist at jeg er ferdig med Half-Life 2.. men også en god følelse da! Mr. MadCow
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå