Gå til innhold

flere en meg som blir rastløs uten WOW?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pfft, rastløs..

Makan til tull..

Nå har jeg straks tygget meg igjennom mobilen og får vel starte på fjernkontrollen til tv'n. Rastløs? Ikke jeg ihvertfall!

Skrevet (endret)
hey, har gått 1 dag siden wow ble lagt ned. og jeg begynner å bli rastløs. sitter foran skjermen og gjør ingenting. har så lyst til å spille mere....

Hehe jeg føler med deg.

Forhåpentligvis er det ikke lenge til euro beta-en blir satt igang.

EDIT: Selv har jeg tydd til en bra film "Man on Fire" Håper dette blir noe artig å se på,

Endret av Zlash
Skrevet

Asså , hvordan kan blizzard være så hjerteløse ?!?

Oss stakars n00bs som joina på ALL-release og har spilt ei uke og komt oss opp til fantastikse 17-18 level , hva skal vi gjøre nå lissom ?

Er omtrent det samme som å la baby's smake verdens beste gotteri å si " Nei nei , ikke mer før du er gammel nok til å bruke bleie igjen..."

Faen de er rotne asså.....

Hva mener du totalt hekta før release ?

Skrevet

Sitter bare og venter på Euro Open Beta skal starte... sjekker alle sider/forum ca 7 ganger hver time, klar til å starte prosessen med å lage meg en konto evt. laste ned ny klient (uff.. ) så snart de åpner for det :p

Skrevet

Rastløs? Neida, men abstinenser..., oi var det en rosa Tauren Shaman som nettopp sprang forbi vinduet?? :dribble: ...jaja, men uansett, jeg skjønner nå hvorfor jeg aldri skal begynne å røyke. Gleder meg til EU OB og retail iallefall, OB kommer vel 2-3 uker etter forhåndsbestillingen har begynt. Nå må jeg bare få den innpåslitne Dwarf Rouge... ehh jeg mener lillesøstra ut av romme mitt

Skrevet

Blizzard sier at de kommer med informasjon om eu-betaen neste uke. De har også sagt at de ble overveldet over interessen for WoW i Europa, noe som kanskje betyr at de vil fremskynde prosessen her på kontinentet.

Jeg håper (noe så inderlig også) at informasjonen de kommer med neste uke er noe som "stress-test betaen starter om en uke". I USA gikk det ca. 3 uker fra stress-testen startet til Retail er i hyllene.

I så fall hadde det blitt en virkelig god jul her hjemme ;)

Skrevet

Nja. Jeg synes det er helt greit, jeg. Det er minst 6 dager uten WoW nå. Så skal de sette en dato til den åpne betaen, så må vi pluss på litt tid for plutselig feil og forsinkelser, så det er en god stund til.

Jeg har fått min dose med WoW. Det er fint med en pause. Man føler seg ikke forplikta til å måtte spille det spillet. Det gir en frihetsfølelse. I allefall litt ;)

Men gleder meg til det starter igjen. Mye vil ha mer.

Skrevet
hey, har gått 1 dag siden wow ble lagt ned. og jeg begynner å bli rastløs. sitter foran skjermen og gjør ingenting. har så lyst til å spille mere....

Sitter her med den samme følelsen.. Håper bare at EU open beta kommer snart..

Det at det kommer info om den neste uke er jo gode nyheter.. :)

Skrevet
Det er fult mulig å slå ihjel mange timer med EQ2...

Judas!!

Etter at WOW slutta klarer jeg ikke spise mer, klarer ikke såve.. Alt jeg tenker på er hvorfor Blizzard kunne være så egoistiske? Alle utviklerene sitter garanter i skrivende stund og spiller, "for spillets beste" :p

Et trykk på delete knappen, og verden som jeg tolker som religion er gått opp i ingenting! Jeg har ingen å tilbe lenger.. Pining rett og slett! :ermm:

Skrevet

skjønner ikke helt hvilken forretningsmessige vurderinger og strategier som ligger bak avgjørelsen å lansere WoW 2 måneder senere i europa enn i USA..

Jo.. sikkert lurt å lansere først i statene for å eventuelt kunne lære litt av den første lanseringen.. men 2 måneder?

Med EQ 2 ute/rett rundt hjørnet er det nokk mange i europa som kan komme til å prøve seg på det spillet istedenfor.. Og med mindre spillet suger store eselballer så skifter de ikke igjen når de har spillt i 2 måneder..

Skrevet

Klarer omtrent ikke sitte stille uten å tenke på hvor utrolig tøft Druid og Nightelves er. Argh Blizzard, hjerteløse fanter! Ser ut til at jeg må ty til litt Diablo eller et annet RPG spill med noen lignende Druid sekvenser. Huffameien :no:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...