Gå til innhold

Opprop mot missbruk av norønn mythologi!


Anbefalte innlegg

vigrid har i flere år fungert som en rekruteringsstasjon for mer voldelige nazimiljøer. Men heldigvis så har vi et sterkt antirasistisk miljø i Norge som har hindret at disse marginale gruppene har blitt noe annet enn marginale grupper :)

Men det er helt greit at Blitz-miljøet rekrutterer voldelige ungdommer? Jeg er ikke fan av Vigrid, men Blitz er ikke stort bedre selv.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, akkurat som jeg finner LOTR utrolig spennende og interessant, og kan leve meg inn i det, selv om jeg selv er ateist og mener det er tull å tro på noe som ikke kan bevises. Norrøn mytologi er fascinerende og interessant, selv om jeg selvsagt ikke tror på det. Som virkelighetsforklaring er det like latterlig som kristendommen eller islam, men som eventyr er det mye mer interessant (mener jeg, en personlig mening).

 

Edit: Dette var altså da en oppfølger til MountainRiveras siste innlegg.

Endret av gspr
Lenke til kommentar
Ja, akkurat som jeg finner LOTR utrolig spennende og interessant, og kan leve meg inn i det, selv om jeg selv er ateist og mener det er tull å tro på noe som ikke kan bevises. Norrøn mytologi er fascinerende og interessant, selv om jeg selvsagt ikke tror på det. Som virkelighetsforklaring er det like latterlig som kristendommen eller islam, men som eventyr er det mye mer interessant (mener jeg, en personlig mening).

 

Edit: Dette var altså da en oppfølger til MountainRiveras siste innlegg.

Hear, hear

 

Jeg HATER all religion, men norrøn mytologi liker jeg :)

Lenke til kommentar
vigrid har i flere år fungert som en rekruteringsstasjon for mer voldelige nazimiljøer. Men heldigvis så har vi et sterkt antirasistisk miljø i Norge som har hindret at disse marginale gruppene har blitt noe annet enn marginale grupper :)

Men det er helt greit at Blitz-miljøet rekrutterer voldelige ungdommer? Jeg er ikke fan av Vigrid, men Blitz er ikke stort bedre selv.

Sååå, blitz rekruterer ungdom til voldelige nazimiljøer? eller? Det er blant annet takket være disse "voldelige elementene" i blitzmiljøet at nazimiljøet i Norge er marginalt.

Lenke til kommentar
vigrid har i flere år fungert som en rekruteringsstasjon for mer voldelige nazimiljøer. Men heldigvis så har vi et sterkt antirasistisk miljø i Norge som har hindret at disse marginale gruppene har blitt noe annet enn marginale grupper :)

Men det er helt greit at Blitz-miljøet rekrutterer voldelige ungdommer? Jeg er ikke fan av Vigrid, men Blitz er ikke stort bedre selv.

Sååå, blitz rekruterer ungdom til voldelige nazimiljøer? eller? Det er blant annet takket være disse "voldelige elementene" i blitzmiljøet at nazimiljøet i Norge er marginalt.

Nazi grupper - Blitz: disse gruppene balanserer værandre, de er like ille begge to.

Lenke til kommentar
vigrid har i flere år fungert som en rekruteringsstasjon for mer voldelige nazimiljøer. Men heldigvis så har vi et sterkt antirasistisk miljø i Norge som har hindret at disse marginale gruppene har blitt noe annet enn marginale grupper :)

Men det er helt greit at Blitz-miljøet rekrutterer voldelige ungdommer? Jeg er ikke fan av Vigrid, men Blitz er ikke stort bedre selv.

Sååå, blitz rekruterer ungdom til voldelige nazimiljøer? eller? Det er blant annet takket være disse "voldelige elementene" i blitzmiljøet at nazimiljøet i Norge er marginalt.

Nei, men Blitz rekrutterer folk til sitt eget voldelige miljø. Hvorfor er det greit at Blitz er voldelige, når du ikke liker at ny-nazistene er det?

 

Hvorfor setter du voldelige elementer i anførselstegn egentlig?

Lenke til kommentar

Har du noensinne sett blitzere trave byen rundt for å banke mennesker de ikke liker? Har du noen sinne hørt om blitzere som har våpenlager i skogen? Har du noen sinne hørt om blitzere som vil drepe alle svartinger?

 

Forskjellen på blitzmiljøet og nazimiljøet er at nazimiljøet er grunnleggende voldelig og utøver vold mot alle de ikke liker om de har mulighet til det. Blitzmiljøet er stort sett konserter, radio, vafler og kunst. Men heldigivs så har blitzmiljøet i en årrekke konfrontert NAZISTER og kjempet mot nazistene og på den måten hindret nazimiljøet i å bli noe annet enn en marginal gruppe tapere. Å sidestille blitz og nazister er rett og slett respektløst.

Lenke til kommentar

Har du noensinne sett blitzere trave byen rundt for å banke mennesker de ikke liker?

 

 

Ja.

 

Har du noen sinne hørt om blitzere som har våpenlager i skogen?

 

 

Nei, blitzerne holder seg til stokker og stein.

 

Har du noen sinne hørt om blitzere som vil drepe alle svartinger?

Er ikke det et dumt spørsmål? Jeg har hørt om blitzere som vil banke alle nazister.

 

Forskjellen på blitzmiljøet og nazimiljøet er at nazimiljøet er grunnleggende voldelig og utøver vold mot alle de ikke liker om de har mulighet til det.

Og på hvilken måte skiller det her blitz fra vigrid?

Blitzmiljøet er stort sett konserter, radio, vafler og kunst.

 

Nazi-miljøet har også konserter. Angående "kunsten" så er vel det mest nedtagging av andres og offentlig eiendom.

Men heldigivs så har blitzmiljøet i en årrekke konfrontert NAZISTER og kjempet mot nazistene og på den måten hindret nazimiljøet i å bli noe annet enn en marginal gruppe tapere.

Som om det er så mye bedre å ha et stort blitz-miljø.

Å sidestille blitz og nazister er rett og slett respektløst.

 

Pøh. Ingen av de fortjener noe som helst av respekt.

 

EDIT: siteringsgnål

Endret av sumptrollet
Lenke til kommentar
Nei, blitzerne holder seg til stokker og stein.

 

som er ein ganske stor forskjel fra våpen.

 

Som om det er så mye bedre å ha et stort blitz-miljø.

 

det er mykje bedre ja

 

Er ikke det et dumt spørsmål? Jeg har hørt om blitzere som vil banke alle nazister.

 

ganske stor forskjel på å banke alle nazistene og å drepe alle svartingene.

Lenke til kommentar

Har du noensinne sett blitzere trave byen rundt for å banke mennesker de ikke liker?

 

 

Ja.

Nekter jeg å tro. Blitzere har travet byen rundt for å stoppe nazister som banker alle de ikke liker, men det skulle da bare mangle.

 

Har du noen sinne hørt om blitzere som har våpenlager i skogen?

 

 

Nei, blitzerne holder seg til stokker og stein.

Man trenger stokker og stein når nazisvina ønsker å drepe deg. Det er uansett bedre med stokker og stein ennhagler og pistoler.

 

Har du noen sinne hørt om blitzere som vil drepe alle svartinger?

Er ikke det et dumt spørsmål? Jeg har hørt om blitzere som vil banke alle nazister.

Det er ikke dummere enn dine meninger om blitz. Jeg har også hørt om noen få blitzere som vil banke alle nazister. De fleste tar til takke med å konfrontere nazisvina og få de bort fra gata og i enkelte tilfeller gi de en omgang god gammeldags juling.

 

Forskjellen på blitzmiljøet og nazimiljøet er at nazimiljøet er grunnleggende voldelig og utøver vold mot alle de ikke liker om de har mulighet til det.

Og på hvilken måte skiller det her blitz fra vigrid?

At blitz ikke gjør dette?

 

Blitzmiljøet er stort sett konserter, radio, vafler og kunst.

 

Nazi-miljøet har også konserter. Angående "kunsten" så er vel det mest nedtagging av andres og offentlig eiendom.

Konsertene til nazimiljøet er stort sett reinspikka hatarrangementer hvor musikken er en bitteliten del av en voldsorgie. At enkelte blitzere driver med grafitti er en kjent sak, men ærlig talt, det er ikke mye.

 

Men heldigivs så har blitzmiljøet i en årrekke konfrontert NAZISTER og kjempet mot nazistene og på den måten hindret nazimiljøet i å bli noe annet enn en marginal gruppe tapere.

Som om det er så mye bedre å ha et stort blitz-miljø.

Det er det da vitterlig. Blitzere bankere ikke tilfeldige personer på gata fordi de er svart. Blitzere ønsker ikke å drepe, blitzere står ikke for en hatideologi. Ja, det er hundre ganger bedre med et stort blitzmiljø en et stort hatmiljø.

 

Å sidestille blitz og nazister er rett og slett respektløst.

 

Pøh. Ingen av de fortjener noe som helst av respekt.

Mener du det ikke fortjener respekt å ha holdt det norske nazimiljøet nede i en årrekke? Ville du heller hatt ett stort nazimiljø enn ett relativt stort blitzmiljø? Det er det som ville blitt konsekvensen av at blitz forsvant.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...