Gå til innhold

Half Life 2 story'en *spoilers*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Black Mesa East er jo såklart ikke Black Mesa Research Facility fra Half-Life.

Det er bare et navn de har satt på Eli Vances hovedbase, antageligvis enten av nostalgiske årsaker, eller så var den basen der en europeisk filial av Black Mesa baser. Personlig tipper jeg det første.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
hmm..Dr.Rosenberg? Er det ikke Dr.Mossman du mener?

Uansett, det mest geniale i hele spillet må jo være Lamarr :!:

det mest geniale er "hunden" til alyx :) skulle gjerne hatt en make hver gang naboen bøller.... :p

Skrevet (endret)

noen som kan svare meg på hva The Combines Tunneling Entanglement Device er ? Alyx sier at det der er The Combines cold fusion reactor powering their tunneling entanglement device..på slutten av hl2.. skjønte ikke helt hva det skulle være..

Endret av 2mass
Skrevet
Jeg så bare G-man en gang i løpet av spillet og det var på slutten.. :dontgetit:

Se det på den lyse siden... da kan du lete etter ham når du runder det for andre gang. Du kan se ham minst 11 ganger om du ser nøye etter.

Så ham bare 3-4 ganger i løpet av spillet selv, men tenkte ikke over at det var ham, så jeg skjønte ingen ting da jeg så denne skikkelsen bare forsvinne rundt hjørner og bli borte da jeg kom dit.

Skrevet
Her prater Eli og G-Man!

Sikker på det er eli?Var jo mange av "dem" i 1`ern. Tror ikke det er han.

Jeg vet ikke, der er jo mange Kleiners og Barnys i Half-Life 1 og.

Skrevet

Very matrix'ish. Kikka litt på koden (+ den kompilerte betaen som kom for et år siden), og det finnes faktisk noen brett der pluss figurer ihvertfall ikke jeg så i løpet av hl2 ( har spilt gjennom hele).

Hmmm....kanskje noe ligger låst i spillet.....hmmm.....3.5 gb for et så kort spill?

hehe...bare spekulasjon

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...