Gå til innhold

Half-Life: Kva våpen liker du best?


Anbefalte innlegg

Grav gunnern er kjempe, men litt kjip at den ikke funker mot organiske tinger.

 

Pumphagla er også skikkelig nice, er morsomt å "leirdue" skyte når det kommer en headcrap mot deg, sikte, roooolig, plaff. Headcrab is in the air :p

 

du har ikke vært gjennom spillet ser jeg, du kan faktisk bruke gravity gunen mot organisk materiale mot slutten.

 

Håper jeg ikke sa får mye her nå :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sier bare...

HEISEKRANA! det er s[ tilfredsstillende [ heise en konteiner H:YT opp for s[ [ la den mose combinefolka til pinneved!

 

Hmm...

Hva har skjedd med tastaturet mitt?

Hjelp?

LOL :!:

Ser ut som tastaturet ditt har låst seg på et engelsk oppsett ;)

 

Noe annet som er sinsykt kult er å gripe granatene fra combine soldatene i lufta (med grav gunnern) og slenge dem tilbake, sparer granat og skudd :D

Lenke til kommentar

Liker egentlig alle jeg... untatt det standard maskingeværet, det er svakt og utreffsikkert. Men standard pistol derimot! :D Er glad i å sikte på hodet! Manipulator Gun (Gravity) blir nok likevel fravoritt. Har daua mange ganger bare fordi jeg brukte den framfor hagle. Gøy å drepe 3 folk med headcrad med tannhjul, og radiator, selvfølgelig! Og halge, særlig på kort avstand. Magnum er litt for treig. Rakettkasteren er også digg, men tar bare 3 skudd. :( Morsom siktefunksjon! Og selvfølgelig plasmarifla... oops, tar visst litt av her... :D

Lenke til kommentar

av alle ting, det våpenet jeg har brukt mest til nå er den lille svake pistolen man får først, den er svak men treffsikker og har en meget rask skuddtakt. rett etter den så kommer haglen, dobbelskudd med den er seriøst effektivt mot det aller meste som måtte stå iveien :D

det som er litt synd er at man kan ikke ha noe særlig med ammo til Colt'en, den er god den, litt treg men det gjør ikke noe for treffer man rett så er det ett sikkert skudd..

Jeg slo ihjel fem zombies med en bruskasse med den grav gun'en, det var morsomt det :)

plasma'n er ok, men lite treffsikker og har lite ammo.

 

er det ett våpen jeg unngår å bruke, så er det MP5'en. mer ubrukelig våpen skal man lete lenge etter. eneste gangene jeg bruker den er når jeg er tom for ammo på pistolene, plasma'n eller haglen..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...