angry_norwegian Skrevet 18. november 2004 Skrevet 18. november 2004 Jeg lurer fælt på om det finnes et lite program der ute som bare fungerer som en tidtaker som kan telle ned, og gjerne spille en liten lyd når tiden er ute. Akkurat som et nedtellingsur man gjerne har over ovnen... Har lett litt på yahoo, men fant ikke noe spes...
LilleG Skrevet 18. november 2004 Skrevet 18. november 2004 Google Search Finner sikkert en timer der samme om det heter pizza vel?
angry_norwegian Skrevet 19. november 2004 Forfatter Skrevet 19. november 2004 Nei, pizza er ikke aktuelt. Helst te :!:
XenZor Skrevet 19. november 2004 Skrevet 19. november 2004 CoodTimer fungerer både som alarmklokke og nedtellingsur. XenZor
Bruun Skrevet 19. november 2004 Skrevet 19. november 2004 Google Search Finner sikkert en timer der samme om det heter pizza vel? Hehe jeg kjenner en som har et program som heter Pizza Timer. Det funker fett, men det skriker kanskje litt NERD!
angry_norwegian Skrevet 23. mars 2005 Forfatter Skrevet 23. mars 2005 (endret) Litt gammel tråd, men her en link til en fin og enkel timer på 68 kb: http://www.sinnercomputing.com/EggDL.htm Edit: Her står det noe om registrering og sånn, men før jeg reinstallerte Windows, hadde jeg da en helt gratis versjon. Mistenker sinnercomputer for å ha urent mel i posen, kanskje. Men om noen skulle finne en gratisversjon, si gjerne i fra her. Endret 23. mars 2005 av o-haavard
sablabra Skrevet 23. mars 2005 Skrevet 23. mars 2005 Skaff deg Linux. Der følger det med! I hvert fall på Knoppix. Der er det egen for frukt te og andre tetyper...
Lautsprecher Skrevet 23. mars 2005 Skrevet 23. mars 2005 Skaff deg Linux. Der følger det med! I hvert fall på Knoppix. Der er det egen for frukt te og andre tetyper... Så han skal gå over til Linux bare for en jævla klokke? NOE overkill, kanske?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå