Gå til innhold

Half-Life: Gordon Freeman=G Man?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
Skrevet

Å få vite hvem g-man egentlig er ville fjernet all mystikken rundt ham og dermed interessen. Det er elementer som dette som gjør HL spillene så bra som de er.

Skrevet

Til alle dere som sier HL3.. det kommer ingen HL3....

Half-Life 3 er:

Episode 1

Episode 2

Episode 3

Bare så det er sagt.

Gabe Newell sa dette i et intervju. Tror dere ikke meg må jeg bruke 10 min så skal jeg finne intervjuet.

omg....

Skrevet

Det er vel ganske gammle nyheter. Uansett tviler jeg på dette, selv om Gabe Newell har sagt dette. Om vi spiller HL3, hvorfor ikke kalle det for HL3 - Episode 1-3?

Men er absolutt fornøyd med hva jeg har sett av episodene til nå.

Skrevet

Hvis det skal bli HL3, må det isåfall komme på en ny platform/ny spillmotor vil jeg anta. Hl2 tar allerede i bruk det meste av Source-motoren, og HL3 vil ikke bli noen kjempeoverraskelse hvis det lages i Source-motoren slik som episodene..

Skrevet
Hvis det skal bli HL3, må det isåfall komme på en ny platform/ny spillmotor vil jeg anta. Hl2 tar allerede i bruk det meste av Source-motoren, og HL3 vil ikke bli noen kjempeoverraskelse hvis det lages i Source-motoren slik som episodene..

7037528[/snapback]

Ja, det er vel det naturlige nå til dags. Source motoren er laget for å kunne oppgraderes, men kanskje Source 2.0 kommer en dag.

Skrevet (endret)

Når jeg tenker meg om, tror jeg ikke G-man kommer til å bli avslørt før enten siste del/siste episode av Half-Life. Han er jo en av de man liksom SKAL lure på hele tida og gnages i bakhodet på, for at folk skal bli interessert, og fortsette å kjøpe Hl2 for å finne det ut.. Og så antar jeg at vi finner ut noe overraskende om rollen hans som ingen hadde tenkt på, bare *litt* annerledes enn det de fleste ville gjettet...

Endret av Diablodoc
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
Skrevet
Intervju med Gabe Newell

Her blir det tolket at han sier Episodes 1-3 = Halfife 3.

Om valve har bekreftet om dette er sant eller ei er jeg usikker på, men de har bekreftet at det kommer masse addons og oppfølgere til Halflife-serien :thumbup:

7228433[/snapback]

Dette er vel ganske gammelt nytt. Ble vel bekreftet for mange måneder siden. Derimot ser jeg fram til flere innblikk i Half Life-serien.

Gjest Slettet-U4NJ3Omm
Skrevet
Bare lufter en liten tanke her..

Kansje Gman er faren til Gordon? ;)

7346084[/snapback]

Den har jeg også tenkt! Men på wiki står det at ingen andre enn Gordon ser han?

Mystisk indeed! Håper de aldri oppklarer Gman! Men de kan godt si det til meg :dribble:

Skrevet
"Gordon Freeman=G Man" er like sannsynelig som at Adrian Shepard blir hovedpersonen i Portal.

6978081[/snapback]

det er det faktisk en liten sjangse for at det er og siden portal geværet heter noe sånt som ASHPD å det passer jo med Adrian SHePerD

Skrevet

Jeg savner ting i Hl2 serien. Det er liksom alltid det samme IMO, jeg vil se flere geniale utfordringer (Portal gun?) og jeg vil se noen andre fiender enn bare zombier og combines (og antlions da men de er lette å knerte), kanskje en mekanisk duppeditt som combine har klargjort for Gordon, den potensielle trusselen. Og kanskje Gordon blir slått i svime og tatt til fange eller ialfall litt flere black moments. Hittill har det vært det samme hele tida med flukt fra combine og kamp sammen med rebells. Kanskje Gordon kunne sabotere noe og bruke en av combines stridere til å gjøre litt kaos!

Desverre så fikk Gabe det til å virke som at du ikke får lov å spille som de andre karakterene i de nye episodene. Han sa at Blue shift og opposing force var expansions der du skal se "tidligere" hendelser fra forskjellige perspektiv, mens i episodene er det meningen du skal fortsette historien og da "holder det" med gordon...shit.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...