Gjest Slettet+5432143541 Skrevet 2. september 2006 Skrevet 2. september 2006 http://en.wikipedia.org/wiki/G-Man_(Half-Life) Liste over G-man sightings
FredrikFtw Skrevet 7. september 2006 Skrevet 7. september 2006 Vedder på at greia med G-Man aldri blir helt oppklart. Bare litt.
The Norwegian Skrevet 8. september 2006 Skrevet 8. september 2006 http://en.wikipedia.org/wiki/G-Man_(Half-Life) Liste over G-man sightings 6790902[/snapback] Det jeg finner litt rart er at han ikke har kofferten i ep 1
PantZman Skrevet 22. september 2006 Skrevet 22. september 2006 Spille Alyx i HL3? Bwarrharrharr! Skal Freeman begynne å snakke da eller? Tipper han hører ut som Duke Nukem. "Come get sooomeee!"
Jokko88 Skrevet 1. oktober 2006 Skrevet 1. oktober 2006 "Gordon Freeman=G Man" er like sannsynelig som at Adrian Shepard blir hovedpersonen i Portal.
Vt-iversen Skrevet 7. oktober 2006 Skrevet 7. oktober 2006 Å få vite hvem g-man egentlig er ville fjernet all mystikken rundt ham og dermed interessen. Det er elementer som dette som gjør HL spillene så bra som de er.
UL Skrevet 7. oktober 2006 Skrevet 7. oktober 2006 Til alle dere som sier HL3.. det kommer ingen HL3.... Half-Life 3 er: Episode 1 Episode 2 Episode 3 Bare så det er sagt. Gabe Newell sa dette i et intervju. Tror dere ikke meg må jeg bruke 10 min så skal jeg finne intervjuet. omg....
TCi Skrevet 7. oktober 2006 Skrevet 7. oktober 2006 Det er vel ganske gammle nyheter. Uansett tviler jeg på dette, selv om Gabe Newell har sagt dette. Om vi spiller HL3, hvorfor ikke kalle det for HL3 - Episode 1-3? Men er absolutt fornøyd med hva jeg har sett av episodene til nå.
Diablodoc Skrevet 10. oktober 2006 Skrevet 10. oktober 2006 Hvis det skal bli HL3, må det isåfall komme på en ny platform/ny spillmotor vil jeg anta. Hl2 tar allerede i bruk det meste av Source-motoren, og HL3 vil ikke bli noen kjempeoverraskelse hvis det lages i Source-motoren slik som episodene..
TCi Skrevet 10. oktober 2006 Skrevet 10. oktober 2006 Hvis det skal bli HL3, må det isåfall komme på en ny platform/ny spillmotor vil jeg anta. Hl2 tar allerede i bruk det meste av Source-motoren, og HL3 vil ikke bli noen kjempeoverraskelse hvis det lages i Source-motoren slik som episodene.. 7037528[/snapback] Ja, det er vel det naturlige nå til dags. Source motoren er laget for å kunne oppgraderes, men kanskje Source 2.0 kommer en dag.
Diablodoc Skrevet 11. oktober 2006 Skrevet 11. oktober 2006 (endret) Når jeg tenker meg om, tror jeg ikke G-man kommer til å bli avslørt før enten siste del/siste episode av Half-Life. Han er jo en av de man liksom SKAL lure på hele tida og gnages i bakhodet på, for at folk skal bli interessert, og fortsette å kjøpe Hl2 for å finne det ut.. Og så antar jeg at vi finner ut noe overraskende om rollen hans som ingen hadde tenkt på, bare *litt* annerledes enn det de fleste ville gjettet... Endret 12. oktober 2006 av Diablodoc
Campin Carl Skrevet 24. oktober 2006 Skrevet 24. oktober 2006 Gman er en mislykket dør til dør selger som tilfeldigvis er på feil bitteloitt før Gordon :!:
psike Skrevet 6. november 2006 Skrevet 6. november 2006 Intervju med Gabe Newell Her blir det tolket at han sier Episodes 1-3 = Halfife 3. Om valve har bekreftet om dette er sant eller ei er jeg usikker på, men de har bekreftet at det kommer masse addons og oppfølgere til Halflife-serien
TCi Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 Intervju med Gabe Newell Her blir det tolket at han sier Episodes 1-3 = Halfife 3. Om valve har bekreftet om dette er sant eller ei er jeg usikker på, men de har bekreftet at det kommer masse addons og oppfølgere til Halflife-serien 7228433[/snapback] Dette er vel ganske gammelt nytt. Ble vel bekreftet for mange måneder siden. Derimot ser jeg fram til flere innblikk i Half Life-serien.
Hr. Jenssen Skrevet 16. november 2006 Skrevet 16. november 2006 Heh, kanskje G-Man er Gordon i fremtiden. Han reiser tilbake for å få "seg selv" til å gjøre ting rett, som han tidligere gjorde feil.
Kjell Fisk Skrevet 23. november 2006 Skrevet 23. november 2006 Bare lufter en liten tanke her.. Kansje Gman er faren til Gordon?
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 Bare lufter en liten tanke her.. Kansje Gman er faren til Gordon? 7346084[/snapback] Den har jeg også tenkt! Men på wiki står det at ingen andre enn Gordon ser han? Mystisk indeed! Håper de aldri oppklarer Gman! Men de kan godt si det til meg
Campin Carl Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 "Gordon Freeman=G Man" er like sannsynelig som at Adrian Shepard blir hovedpersonen i Portal. 6978081[/snapback] det er det faktisk en liten sjangse for at det er og siden portal geværet heter noe sånt som ASHPD å det passer jo med Adrian SHePerD
Diablodoc Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 Jeg savner ting i Hl2 serien. Det er liksom alltid det samme IMO, jeg vil se flere geniale utfordringer (Portal gun?) og jeg vil se noen andre fiender enn bare zombier og combines (og antlions da men de er lette å knerte), kanskje en mekanisk duppeditt som combine har klargjort for Gordon, den potensielle trusselen. Og kanskje Gordon blir slått i svime og tatt til fange eller ialfall litt flere black moments. Hittill har det vært det samme hele tida med flukt fra combine og kamp sammen med rebells. Kanskje Gordon kunne sabotere noe og bruke en av combines stridere til å gjøre litt kaos! Desverre så fikk Gabe det til å virke som at du ikke får lov å spille som de andre karakterene i de nye episodene. Han sa at Blue shift og opposing force var expansions der du skal se "tidligere" hendelser fra forskjellige perspektiv, mens i episodene er det meningen du skal fortsette historien og da "holder det" med gordon...shit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå