Gå til innhold

Half-Life: Har noen spilt gjennom HL2?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

hei.

er her noen fanatikere som har allerede rundet hl2?

hva synest dere?

var slutten bra? :dribble:

jeg har akkurat kommt meg til raven byen, den skumle saken :no:

*Emnetittel endret*

Endret av psilocybe
Videoannonse
Annonse
Skrevet

"er her noen fanatikere som har allerede rundet hl2?"

Forstår du ordet fanatiker?

Til emnet: En kammerat av meg har rundet det og alt han ville si var at slutten var grei. Nå var han ganske deprimert over at han hadde runnet det da.

Skrevet
Hva med å ta seg tid til spillet istede for å rushe igjennom det på easy?

Agree, det er ikke noe moro å suse igjennom spillet på Easy!

Medium er helt grei difficulty, men hard er rått :) heheh, da er hvert brett en challange.!

Skrevet

når ein spiller såpass mye som jeg tipper dem fleste her gjør... så blir det nesten dumt og ikke spille på hard... men for all del, spillet kan rundes rimelig kvikt om ein springer og quicksaver før hvert monster...

Skrevet (endret)

Naar man spiller paa medium vil man prQve paa hard naar man runner det, det er min plan :D Funket paa hl1 og ser lyst ut! :love:

Endret av M@R7!N
Skrevet

Runda for en time siden på medium... Brukte litt over 14 timer på det. Kort sagt: GENIALT! :thumbup::thumbup::thumbup:

Slutten van veldig bra syntes jeg. kommer nok ganske sikkert en 3'er :D Hele spillet er så gjennomført og finpusset at det er utrolig fantastisk... ja... hehe

Eneste jeg har å si noe på er storyen, den er bra, men føler at den stiller flere sprøsmål enn den svarer på. Men alt annet er som sagt genialt.

Nå er det på'n igjen på hard :w00t:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...