Gå til innhold

Half-Life 2 bare hakker =(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har prøvd HL2 nå. Men det hakker forbausende mye. Til og med når jeg skrur alt ned på low, og med den laveste oppløsningen, så hakker det fremdeles. Men på CS:S har jeg ikke det problemet. Noen som har en anelse om hvorfor det er sånn. Min data har forøvrig: 2,17GHz, Nvidia GeForce 5200FX 128 MB minne, 512 MB RAM, 82 GB plass. Har skannet etter virus, bruk Ad-Aware, Fast defrag, defragmentering, Crapcleaner, men INGENTING ser ut til å hjelpe. Men de hakker ikke alltid, men ganske ofte. Any ideas? :hmm:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

512MB RAM er MER enn nok for HL2 på low da. Nå må du slutte. FX5200 er et dårlig kort ja, men når folk kjører HL2 på 100fps+ med et Ti4200 så vil også dette her holde LENGE!

Er du sikker på at du har nyeste skjermkortdrivere, BIOS, HK-drivere, lydkort-drivere og andre eventuelle drivere? Ville i så fall oppgradert alt det til nyeste før jeg prøvde noe annet.

Skrevet

Grafti offtopic men:

Har et geforce fx 5600 med 256mb skjermminne, og da 512 MB RAM og 2,9 Ghz prosessor. Kjører med alt på high (ingen AA da eller VS) og det virker perfekt. Lagger litt i overgangene men ellers funker det.

Joiner rekka med for dårlig skjermkort jeg da. Desverre. Har litt dårlig skjermkort jeg å så jeg skal kjøpe et nyy over jul ;)

Skrevet
512MB RAM er MER enn nok for HL2 på low da. Nå må du slutte. FX5200 er et dårlig kort ja, men når folk kjører HL2 på 100fps+ med et Ti4200 så vil også dette her holde LENGE!

FX5200 er mye tregere enn Ti 4200...

Skrevet
Hater Half-Life 2 :thumbdown: Jeg klarte å spille DOOM 3 på medium helt perfekt omtrent uten hakking i det hele tatt :thumbup: Doom3 owns HL2 :w00t:

"ok". Doom 3 har en mye dårligere grafikkmotor enn HalfLife 2, og er eid med mange mil på den fronten. (Som i alle andre). Jeg spiller HL2 på 1280x1024 i absolutt max oppløsning, og jeg bruker AMD64 3000+, 1024RAM og Sapphire Radeon x800pr0 256mb. DEt har ikke lagget en eneste gang, uansett hvor mye action det blir, og hvor stort mappet er. Mens Doom 3 f.eks lagget littegrann bare man skulle gå litt ute på Mars fra airlock til airlock. Doom 3 har bedre lyseffekter og flammer, men å si at Doom 3 har bedre grafikk en HL2 er rett og slett bare tegn på uvitenhet.

Skrevet

men så har FX5200 støtte for directx 9, som gjør det litt raskere i DirectX 9 spill ..

Skrevet

men så har FX5200 støtte for directx 9, som gjør det litt raskere i DirectX 9 spill ..

Nei. FX 5200 er det dårligste DX 9 kortet.. Om spillet er DX 9 optimalisert har ikke noe betydning. Ti 4200 får bare mindre "eye-candy".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...